DENNE UKENS MATHANDEL

Categories Blogg

Nye uke, ny mathandel 🍋🥑🍞🍔🍟 

Det beste med ny uke er helt klart å handle mat, og fylle opp kjøleskapet med masse digg. Jeg er bare så takknemlig for at jeg fikk tak i vegetarmaten jeg var på utkikk etter, for det er nesten alltid utsolgt. Vanligvis så kjøper jeg alt fra merket “Quron”, men det er ganske vanskelig å få tak i. Heldigvis var det noen få pakker igjen av “file biter” hos et annet merke, men jeg strever hver eneste uke med å finne det. Jeg er selvfølgelig kjempeglad over at det er så mange som spiser kjøttfrie produkter, men det er litt kjipt at det nesten alltid er en kamp om å få tak i produktene 😂 Denne handelen kom på 1100 kroner. 

Jeg anbefaler Mandel & Havremelk fra Berit Nordstrand sitt merket. Akkurat nå er det på tilbud til 14 kroner på Spar ❤️

Jalapeno-pålegget fra Coop Obs er også kjempegodt, anbefales!

Jeg bruker alltid “filet biter” der jeg vanligvis ville brukt kylling. Jeg får ofte spørsmål om hva man kan spise til middag, men du kan spise nøyaktig det samme, bare bytte kjøttet ut med enten grønnsaker eller en erstatning.

Det beste merket!! <3

Gjett hvem som skal spise indisk denne uken? 😍 Det er helt klart favorittmaten min.

Hva skal du spise denne uken? ❤️

5 kommentarer

5 thoughts on “DENNE UKENS MATHANDEL

  1. Hei Sofie
    Har du prøvd iceland mat? Det er en ny britisk dagligvarehandel som ikke har vært i Norge så lenge men tror de har en god del vegetar frossen varer samt mye annet? Vet de har merke quorn

  2. Oi her var det mye digg😀👏🏻 Jeg ELSKER butter chicken og den har jeg lett etter i mange butikker! Må innom obs nå:) jeg skal ha kyllingwok med chop suey saus, tomat å gulrotsuppe med brød, pitabrød med marinert kylling( marinerte i bbq saus. Det gir en veldig god smak)+ salat med tomat, gulrot, mais å paprika å agurk., Grillet kylling med hjemmelaget potetmos+grønnsaker.:) i helga vet jeg enda ikke. Sikkert taco på fredag.:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *