SIST GANG JEG..

Categories Blogg

Det siste jeg spiste
En shake.

Den siste personen jeg snakket med
Morten

Siste personen jeg snakket med på melding 
Mamma

Det siste jeg irriterte meg over
Dette er nesten litt flaut å innrømme, men jeg har fått skikkelig dilla på et… ZOMBIESPILL! Jeg har aldri vært typen som har spilt noe særlig med spill, men jeg har altså blitt helt hekta. Det er det siste jeg gjør før jeg legger meg, og det første jeg gjør når jeg står opp. Jeg lever meg også unormalt inn i dette spillet, så jeg endte opp med å bli skikkelig irritert når jeg ble drept av en zombie 🙁

Det siste jeg så på
You. Morten har enda ikke sett alt, og det gjør meg ingenting å se det om igjen.

Sist gang jeg gråt
På lørdag. Det er faktisk lenge siden jeg har grått så mye, men alt jeg har holdt inni meg i flere uker nå kom ut. Det var helt grusomt akkurat der og da, men det føles… bedre? nå.

Siste krangel
Jeg er ikke veldig kranglete av meg akkurat, så jeg kan ikke huske sist jeg hadde en krangel. Det var nok helt sikkert med Morten ettersom han er den eneste personen jeg krangler med. Om vi skal se bort i fra noen få diskusjoner med mamma, haha.

Siste jeg brukte penger på
Nye flybilletter. Jeg har kjøpt 3 flybilletter siden fredag, og foreløpig har jeg ikke klart å komme meg på flyet 🙂

Siste jeg bekymret meg over
Alt dette som skjer mellom Iran og USA. Det er en skikkelig ubehagelig og ikke minst skremmende situasjon.

Siste personen jeg sendte en Snapchat til
Elise

Siste personen jeg stalket på Instagram
Lissyroddyy. Hun har så fin og ikke minst kul stil, jeg digger henne.

Siste bloggen jeg leste
Jeg sjekker alltid bloggene til de som ligger på topplisten, så den siste jeg var innom var vel Andrea.

Sist gang jeg var redd
Hele helgen.

Siste googlesøk
“Buss Trondheim Oslo”

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *