NOEN FAKTA OM MEG

Categories Blogg

❤️ Jeg kan nok virke veldig tøff på utsiden, men sannheten er at jeg egentlig er ganske følsom. Jeg har alltid pakket inn følelsene mine i det at jeg skal være “så sterk” og “tøff”. Spør du meg så er det egentlig mye mer styrke i å vise svakhet, og det er vel kanskje derfor jeg har så vanskeligheter for å vise det.

❤️ Etter tidligere forhold der jeg har opplevd utroskap alt for mange ganger, så har jeg blitt skikkelig redd for å bli såret. Det er kanskje ikke så rart, og jeg vil nok tro at det er en veldig naturlig måte å “reagere” på. Det tar derfor en evighet før jeg slipper noen inn, og jeg prøver gjerne å dytte vedkommende vekk flere ganger før jeg føler meg trygg på at personen ikke kommer til å såre meg.

❤️ Jeg tror jeg har blitt alt for godt vandt med å være i forhold og føle meg trygg på personen jeg er sammen med, for nå klarer jeg ikke å se for meg å for eksempel kysse en fremmed eller møte noen jeg ikke har møtt før. Jeg må på en måte kjenne noen om jeg skulle turt å tatt et steg videre, noe som begrenser meg VELDIG på å møte noen ny 😂 Nå er det jo ikke akkurat en ting jeg stresser med, men jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg har blitt sånn? Spør dere vennene mine så er jeg verdens mest utadvendte person, men akkurat når det kommer til å møte nye gutter så unngår jeg det for alt i verden. Jeg har sagt nei til alle som har spurt, rett og slett for at jeg ikke tør HAHA.

❤️ Jeg sliter med å være seriøs, og menneskene rundt meg vet derfor aldri om jeg tuller eller ikke. Jeg vet selv at det er utrolig irriterende, men jeg kan ikke noe for det 😂

❤️ Jeg er liiiivredd for nåler, og gråter av å få et stikk i fingeren. Det ironiske er at da jeg var 14 år gammel så tok jeg piercing i navlen på meg selv, HVEM GJØR NOE SÅNT????

❤️ Jeg konsentrerer meg aller best når jeg hører på musikk. Jeg takler ikke å ha det helt stille rundt meg når jeg skal skrive blogginnlegg for eksempel, og har alltid musikk på ørene eller TV-en.

❤️ Jeg klarer ikke å være langsint, uansett hvor bestemt jeg er på at jeg ikke skal tilgi noen med en gang. Jeg tror ikke dere forstår hvor mange ganger jeg har sagt til meg selv at jeg ikke må gi etter, men bare noen minutter senere så virker det som at alt er glemt. Jeg tror bare ikke jeg kan være langsint, og på mine 25 år så har jeg aldri klart å være sint på noen mer enn noen timer 😂

❤️ Jeg er mørkeredd, og går alltid med en klump i magen om jeg går på steder der det ikke er gatelys. Det kan godt være midt på dagen, men så lenge det er mørkt så føler jeg hver gang at noen skal kidnappe meg 🥺 haha.

❤️ Jeg kunne lett spist taco til middag hver eneste dag uten å bli lei. Det er ingenting jeg liker så godt som taco, og hadde ikke takket nei til å få det servert hver dag 😍 NAM.

3 kommentarer

3 thoughts on “NOEN FAKTA OM MEG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *