VI SELGER LEILIGHETEN VÅR

Categories Blogg

Først vil jeg bare starte dette innlegget med å påpeke at det ikke er noe dramatisk bak salget av leiligheten vår. Da Morten bestemte seg for å flytte til Oslo ble vi enig om å selge leiligheten innen et år da det ble mye kostnader rundt å skulle betale for to steder. Det er over et år siden vi kjøpte den, og vi har snart bodd her i et år. Vi var inne på tanken på å leie ut det ene rommet for å dekke “Morten sin kostnad”, men ble fort enig om at det ikke var aktuelt. Vi var også inne på tanken på å bare leie den ut, men da ingen av oss ønsker det ansvaret så har vi bestemt oss for å legge den ut til salgs. Morten skal jo mest sannsynlig begynne å studere i Oslo, og jeg har jo tenkt til å reise en del og være mye i USA, og da vil vi helst slippe et ganske stort ansvar her i Trondheim. Det er jo selvfølgelig trist da vi begge virkelig elsker leiligheten vår, men livet har jo endret seg ganske mye siden vi bestemte oss for å kjøpe, og da må man ta valg deretter <3

Jeg kjenner det stikker litt i hjertet av å skrive det innlegget her, for jeg har blitt så forelsket i hjemmet vårt. Jeg har aldri følt meg så hjemme et sted, og vi har virkelig vært heldige. Vi har oppriktig verdens snilleste naboer som har vært tilgjengelig hele tiden for å hjelpe oss med alt fra plenklipping, bæring til spørsmål om bolig. Vi ble møtt til nyklipt plen dagen vi flyttet inn, for naboen hadde vært så snill å tatt seg turen innom. Dere kan tro det var stor overgang å gå fra Oslo der vi så vidt hilse på hverandre, til å bli tatt i mot med åpne armer.

Jeg håper de nye eierene blir like forelsket i leiligheten som det vi er, og at de kommer til å trives like godt her som det vi gjør <3 Visningen er allerede på neste onsdag, og vi begge er selvfølgelig spente på hvordan det kommer til å gå. Vi stresser likevel ikke med noe, for vi har langt ifra noe hastverk med å bli kvitt leiligheten. Så det får bare gå som det går tenker jeg <3

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL ANNONSEN 

23 kommentarer

23 thoughts on “VI SELGER LEILIGHETEN VÅR

  1. Nydelig leilighet! ❤️ Masse lykke til med salget. 😊 Jeg har skjønt med innlegget ditt at Morten mest sannsynlig skal studere i Oslo og dermed flytter tilbake til Oslo etterhvert, men skal dere bo sammen i Oslo den tiden du ikke er på reise eller i USA? Klem til dere begge fantastiske mennesker! ❤️

    1. Tusen takk for det ❤️❤️ Jeg skal gi en oppdatering på absolutt alt litt senere når jeg selv vet 100% hva jeg kommer til å gjøre de gangene jeg er hjemme 🥰

      Stor klem til deg også!!

  2. Den e sååå fin ❤ Den går helt garantert sykt kjapt !

    Kordan va det og bo i “Tommansbolig”, kunne dåkker høre på musikk eller måtte dåkker gå ut og gjøre det ? 🙂

    Tommansbolig e nok mye bedre enn store høyblokke.

    Vet bare kor strængt det e blitt og bruke vaskemaskin/baking i leilighete no.. heilt utrulig.

    1. Tusen takk❤️❤️

      Har aldri måtte gå ut for å høre på musikk nei, og vi har hatt en del vors her uten å få noen klager 😂 tror det har mye å si hvem man får som naboer da og hva de synes er innafor med bråk og ikke 🙊

  3. Hvorfor skriver du at det er over 1 år siden dere kjøpte leiligheten?
    Det stemmer jo faktisk ikke i det hele tatt….
    Til info. så står dato i finn annonsen «Hva er denne boligen solgt for tidligere?»

    1. « Det er over et år siden vi kjøpte den, og vi har snart bodd her i et år»

      Som jeg skrev over her så er det et år siden vi kjøpte, og snart bodd her i et år 😊 Det var da også en merkelig ting å henge seg opp i 😂😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *