DERFOR GRUER JEG MEG TIL Å REISE HJEM

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Shorts. HER / Veske. HER / Sko. HER

Som jeg har fortalt dere tidligere så er dette første sommeren på veldig lenge der jeg endelig har følt at jeg har hatt litt ferie. Jeg har klart å koble av, samtidig som at jeg bare har kost meg skikkelig. Jeg har ikke stresset rundt jobb, jeg har vært helt rævva på å svare jobbrelaterte meldinger (denne må jeg skjerpe meg på) og jeg har virkelig bare vært flink til å nyte hver eneste dag. Det har vært så utrolig godt, så jeg kjenner at jeg gruer meg skikkelig til å komme hjem til rutiner, jobb og trening. 

Det er vel uansett på tide å komme seg ut av denne boblen før det blir alt for komfortabelt, for jeg får ikke noe unnagjort ved å bare slappe av. Jeg har begynt å spare til pensjon nå sånn at jeg forhåpentligvis kan pensjonere meg tidlig å bare nyte livet. Da skal jeg drikke masse prosecco, spise sjokolade og reise jorda rundt. Det kommer en tid for alt, og akkurat nå så må jeg jobbe hardt for å bygge det livet jeg ønsker. Jeg vil jo også kunne gi noe til mine fremtidige barn om de noen gang kommer, og jeg vil rett og slett bare være en skikkelig business woman. Jeg fikk vite her om dagen at det var mye forretningsmenn på pappa sin side, så at jeg mest sannsynlig har det i blodet. Jeg har likevel bestemt meg for å endre det fra “menn” til kvinner haha! 

Hverdagen er jo tross alt veldig fin, og man kan jo ikke bare lengte etter det som er “morsomt”. Det er viktig å lære seg å sette pris på alle sidene av livet, noe jeg har bestemt meg for å bli flinkere på. Jeg er helt sikker på at det kommer til å bli kjempegodt å komme hjem, selv om jeg kjenner at jeg gruer meg akkurat nå haha. HVERDAGEN here i come!!! <3 <3 <3 <3

1 kommentar

1 thought on “DERFOR GRUER JEG MEG TIL Å REISE HJEM

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *