I MORGEN SKJER DET

Categories Blogg

Okeei folkens, det er bare 1 dag til bloggerne starter på TV-skjermen. Hvor sykt er ikke det??? Vi begynte jo å spille inn i starten av januar, og det føles helt ærlig som en evighet siden. Jeg er kjempespent på å dele denne reisen med dere, men også litt redd. Dere skal jo få se en litt ny side av meg, og mest sannsynlig få bli enda bedre kjent med meg. Dere får møte familie, være med på graven til pappa, være med til Los Angeles, budrunde, flytting og se mer av forholdet til Morten og meg. Dere får være med på så mye fint, men også ting som kanskje har vært litt vanskelig. 

Jeg vet at det er mange av dere som ønsket å se mer av livet i Tromsø, men det rakk vi dessverre ikke denne gangen. Vi får bare krysse fingrene for at det kommer flere muligheter, for det vet jeg ville blitt veldig bra og ikke minst morsomt. Det er ikke mange som har fått høre hvor sinnsykt dialekt forrvirret jeg er, og hvor mange mennesker jeg faktisk snakker forskjellig til haha. Jeg håper uansett at dere gleder dere like mye som meg, og at dere kommer til å følge med på denne spennende reisen. Jeg gleder meg i alle fall veldig til å dele den med dere <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *