UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Hettegensere. HER / Boots. HER / Veske. HER

Hva er ditt favoritt outfit akkurat nå?
Hmmm, det er veldig vanskelig å velge om jeg skal være helt ærlig, så det må vel kanskje være det på bildet over her. 

Dilemma: Alltid buks nedentil eller alltid busk i armhulene? 
Alltid busk nedentil. 

Du skriver alltid at du savner Martine Lunde om det er noe med Oslo, hva med Andrea?
Andrea er jo ikke en del av Oslo squaden lengre, men jeg savner såklart henne også <3 i miss all my friends. 

Når føler du at du har rundet livet, og hvordan? 
Når jeg ligger i kista og er klar for å begraves, haha. 

Planlegger dere barn?
Så absolutt ikke. Det er ikke litt i planene våre engang, så det må dere nok vente i en evighet på. 

Har du tenkt å få barn snart?
Nei, det har jeg ikke tenkt på. 

Første gang du fikk mensen?
Da var jeg vel sånn 12-13 år. Jeg gikk i alle fall på ungdomsskolen haha. 

Har du det fint for tiden?
Jeg begynner bare å få det bedre og bedre! Takk som spør <3

Ble du skadet på Utøya?
Ikke fysiks, men psykisk.  

Hvor mye betaler dere på huslånet i måneden? 
Vi betaler litt over 12.000 kroner. 

Hva gjør du om dagen?
Vanligvis så jobber jeg mye, trener, er med venner og reiser. Akkurat nå så sover jeg bare, fester og jobber haha. 

Kan du legge ut treningsprogram?
Jeg har ikke noe fast treningsprogram, så det er ikke noe å legge ut hehe! Jeg har trent i så mange år nå at jeg vet hva jeg skal gjøre når jeg kommer på trening. 

Har du angst rundt raketter etter Utøya?
Det har blitt bedre med årene, men det kan være veldig ubehagelig enda. 

Har du et godt forhold til foreldrene dine?
Ja, mamma er min beste venn <3

Har du et barn i magen?
Nei, jeg har tre. 

Sendte du ofte nudes før du fikk kjæreste?
Før jeg fikk kjæreste? Er det ikke mer naturlig når man er i et forhold? Men svaret er i alle fall nei. Jeg er ikke typen som sender nudes hverken når jeg er singel eller i et forhold. Du vet aldri hvor bildene dine havner, så det er noe man skal være ekstremt forsiktig med. 

Trener du alltid på samme sted?
Ja, så og si. Jeg er veldig vanedyr når det kommer til trening, og hater å trene på nye steder da jeg ikke vet hvor noe er haha. 

kan du lage en sminkevideo? 
Ja, det kan jeg selvfølgelig få til <3 

Hva liker du best med Trondheim?
Jeg er generelt bare veldig forelsket i byen da den er fantastisk vakker, men utenom det så er det helt klart vennene mine. 

Favoritt klesmerke?
Miss Guided

Hvordan ser en typisk matdag ut for deg?
Jeg har ingen typisk matdag da jeg spiser det jeg føler for akkurat den dagen. Den eneste rutinen jeg har er at jeg spiser frokost, lunsj, middag og kvelds. 

Er du stolt over alt du har fått til på så kort tid og ikke minst i en ung alder?
Åååh du <3 Jeg er veldig stolt over meg selv, og skal bare fortsette å jobbe hardt!

Tips til å få bedre selvtillit?
Jeg skulle ønske jeg hadde noen gode tips som fikk deg til å føle deg bra akkurat nå, men jeg har dessverre ikke det. God selvtillit er nok ikke noe som kommer over natten heller, men noe man må jobbe med. Det å lære å elske seg selv er jo en ekstrem vanskelig oppgave dessverre, og vi mennesker er alt for harde mot oss selv. Hvordan vi ser på oss selv kan jo også variere veldig på hvordan vi har det inni oss, så man må huske å minne seg selv på at det noen ganger bare er en periode. Har jeg det dårlig med meg selv så føles alt dritt, og det kan til tider være veldig slitsomt. Er det en ting jeg har lært meg så er det å ikke sammenligne meg med andre, fokusere mer på personlighet enn utseendet, og være flink til å skryte over meg selv. 

Hva har du mest lyst på akkurat nå?
Reise haha

Ville du hatt et år med bare sommer eller et med bare vinter?
Bare sommer, jeg er ikke spesielt glad i vinteren. Jeg har allerede begynt å grue meg til det blir mørkt og trist ute 🙁 

Når begynte du å ri?
Jeg begynte å ri når jeg var sånn 5-6 år om jeg ikke husker helt feil. 

Hvorfor svarer du ikke lengre på spørsmål om sex?
Jeg føler det er veldig privat, og er ferdig med den tiden der jeg delte absolutt alt med alle kun for å få klikk på bloggen. 

Tips mot angst?
Jeg skulle veldig gjerne ønske at jeg hadde noen gode tips jeg kunne dele, men hvordan vi mennesker opplever angst er jo veldig individuelt. Er det en ting jeg har lært de siste årene så er det at angst ikke kan sammenlignes, og jeg tror det aller viktigste er å snakke med noen man kan stole på. 

9 kommentarer

9 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Har du fortsatt det treningsprogrammet du fulgte på starten i hode eller fysisk? Og som du vil dele samt kjenerelle tips som en kan ha behov får under trening?

  2. Hei,
    Ser hva du skriver om barn. Beklager så mye om dette er for personlig/sårende for det er ikke ment som det. Men jeg har endometriose selv og vet jeg kommer til å slite med å få barn.. Er dette noe du tenker på? Mtp. at du er i dine mest fruktbare år nå og itillegg er utfordret?

    1. Hei 🙂
      Det er jo veldig synd å høre om du er en av de som virkelig ønsker deg barn. Jeg krysser virkelig fingrene for at det vil gå så enkelt som overhodet mulig for deg <3

      Nei, det er ikke noe jeg går rundt å bekymringer meg for. Det får jeg ta når den tid kommer, rett og slett.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *