DET Å VÆRE SIN EGEN SJEF & HOLLYWOODFRUER

Categories Blogg

Den siste uken har jeg ikke følt for å gjøre noe annet enn å sove, samtidig som at jeg har prøvd å presse meg gjennom mine vanlige rutiner når det kommer til søvn, mat, trening og ikke minst jobb. Det som er litt skummelt med å være sin egen sjef er at jeg bestemmer dagene mine helt selv, så jeg har ingen faste tidspunkter jeg må jobbe eller stå opp. Det siste året har jeg vært veldig flink til å skape faste rutiner når det kommer til hvilke tidspunkter jeg skal være på jobb og når jeg skal stå opp, men jeg har ikke klart å følge de så veldig bra etter at jeg kom hjem.

Det er nesten sånn at jeg har ønsket at jeg skulle bli syk noen dager, bare sånn at jeg kunne ligge i senga en hel dag med god samvittighet. Jeg klarer ikke å ta meg slike fridager uten å ha en ordentlig grunn, og jeg ender alltid opp med å jobbe på dager der jeg egentlig skal ha fri. Jeg oppdaterer kanskje ikke bloggen, men da tar jeg gjerne en del bilder, svarer og sender mail, spiller inn YouTube og jobber med Instagram. Nei, det er ikke en veldig krevende jobb, men jeg tror jeg hadde hatt godt av å logge helt av sosiale medier, selv om det bare hadde vært for en dag. Det tror jeg vi alle hadde hatt godt av, og de beste månedene i mitt liv var  da vi var i Mexico uten mobil, sosiale medier and you name it.

Første gang jeg kom hjem fra Los Angeles så sov jeg faktisk en uke i strekk, men det hadde vært helt uaktuelt nå. Det hjelper ikke å legge seg ned å synes synd på seg selv, selv om det frister veldig akkurat nå, haha! Selv om jeg går rundt å føler meg som en Zombie så hadde jeg en veldig fin dag i går. Jeg kom meg opp tidlig å fikk unnagjort alt av jobb, dro på trening også til Beautystop for å freshe opp vippene mine. Senere ble vi invitert på kveldsmat til Zelia der vi fikk servert hjemmelagde rundstykker. Jeg elsker at jeg har venner som liker å lage mat når jeg ikke gjør det selv. Da jeg bodde her for noen år tilbake så spiste jeg kanskje middag hos Zelia 3-4 ganger i uken uten å overdrive. Vi var nesten naboer, så veien dit var ikke akkurat lang.

Jeg har forresten fått helt dilla på “The Housewifes Of Beverly Hills”. Jeg synes livet deres er så utrolig interessant, og det virker så fjernt at noen faktisk lever sånn. Det er jo ikke akkurat normalt her hjemme i Norge, og det er bare merkelig å se hvordan livene til noen bare går ut på å spise ute på restaurant, krangle med venninnene og kose med hundene sine. Jeg har alltid hatt en stor interesse for det som er annerledes, så det er vel kanskje derfor jeg er helt oppslukt i denne serien. Jeg har nesten sett en hel sesong på bare noen dager. Det har faktisk blitt så ille at jeg stresser hjem for å se på serie, så jeg krysser fingrene for at den er ferdig snart, haha.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *