DET ALLER BESTE MED Å BO I TRONDHEIM

Categories Blogg

Er det noe jeg virkelig elsker så er det å reise på hytteturer, noe jeg savnet skikkelig den perioden jeg bodde i Tønsberg og Oslo. Tønsberg er jo en sånn by der alle Oslo-folk har hytter, så når du først bor på et “hyttested” så mister det liksom litt av sin verdi. Da vi flyttet til Oslo var Martine den eneste med hytte, så det ble ikke så mange hytteturer i løpet av de to årene jeg bodde der. Jeg vet ikke hva det er som gjør det så spesielt, men det er bare så uendelig digg å komme bort fra alt og alle. 

Jeg finner en ro jeg ikke klarer å finne hjemme, da det alltid er noe som skjer rundt meg. Jeg har plutselig all tid i verden til å lese bok, noe jeg føler meg for stresset til å gjøre i hverdagen. Jeg er egentlig helt oppslukt i Petter Stordalen sin bok, men etter at jeg kom hjem til Trondheim igjen så har jeg ikke lest en eneste side. Jeg fant kun roen til det da jeg satt på flyet og flytoget, til tross for at jeg ELSKER boken så langt.

Det som er så bra med å bo i Trondheim er at nesten alle venninnene mine har hytter på helt nydelige og ikke minst idylliske steder. Hadde jeg hatt tiden til det så er jeg faktisk så heldig at jeg kunne reist på hyttetur hver helg, og er ikke det luksus i hverdagen så vet ikke jeg. Det ser ut som at det vi mest sannsynlig skal på en hyttetur til helgen, noe jeg virkelig krysser fingrene for. Det er lenge siden jeg har lengtet så mye etter å ha ro rundt meg som jeg gjør akkurat nå, så det er ingenting som passer bedre enn være en helg langt unna alt og alle før jeg reiser til Tromsø for å finne enda mer sjelero haha. 

7 kommentarer

7 thoughts on “DET ALLER BESTE MED Å BO I TRONDHEIM

  1. Hvis du vil dra til et fantastisk fint sted, dra til Stokkøya om sommeren. Der er det et lite hotell med en restaurant og rett ved sjøen. Er en av Trøndelags fineste strender der

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *