DET ER MYE DERE IKKE VET OM MEG

Categories Blogg

Akkurat nå befinner jeg meg på en gård ute i Andebu, og det er lenge siden jeg har kjent på en sånn ro som jeg har gjort de siste dagene. Jeg er omringet av natur, stillhet og masse dyr. Da jeg var liten vokste jeg opp på gård, og snakket Nord-Norsk. Jeg hadde min egen hest, og var nesten hver dag i stallen og måket hestemøkk. Det føles nesten ut som et annet liv, spesielt om vi sammenligner det med livet jeg lever nå. 

Det morsomme er jo at jeg fortsatt elsker det livet, og jeg har sagt til Morten at en gang i fremtiden så skal vi flytte til en liten gård der vi kan ha en eller to hester. Det er mange sider ved meg som dere ikke har fått blitt kjent med enda, som jeg en gang håper at jeg får vist og delt med dere. Jeg har bare ikke funnet den rette måten, for det blir på en måte ikke det samme om man skal blogge om det. Det er nesten litt morsomt å tenke på at man kan dele såpass mye om livet sitt, men likevel er det så mye dere ikke vet. 

Jeg skal virkelig nyte de neste dagene jeg har her, og virkelig bare koble av. Det er ikke ofte jeg er rundt sånne rolige omgivelser, så man må ta vare på de stundene man får <3

4 kommentarer

4 thoughts on “DET ER MYE DERE IKKE VET OM MEG

  1. Ååh blir så glad når man ser at det ikke bare er rosabloggere som er redd skitt under neglene. Bare ha friskt i minnet, at før gård og hestelivet bør du ta kurs. For hester blir så altfor lett syk. Har en som har vært gjennom kneoperasjon, hatt magesår, kreft osv. Det er viktig å vite hva man skal se etter om de blir syk, ikke minst anatomi, for, foringsanalyse, innhold av sukker om de skulle bli forgangen.. kraftfôr som ikke skal gis tørt da de kan Få kolikk som mange dør av. Har sett så mange det har gått gale med fordi de har kjøpt hest uten å helt vite hva de går til. Men jeg håper drømmen din går i oppfyllelse, for jeg vet at du har massevis av kjærlighet til å ta vare på en i fremtiden

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *