THROWBACK TUESDAY

Categories Blogg

Jeg fikk et tips av en leser om å lage et innlegg med den “throwback tuesday”, der jeg skulle skrive om det jeg gjorde på denne dagen for akkurat et år siden. Jeg har jo lik hukommelse som en gullfisk, så jeg husker absolutt ikke hva jeg gjorde på denne dagen i fjor. Jeg måtte derfor gå tilbake i arkivet mitt, og fant ut at jeg tydeligvis var “etterlatt” i Bodø ettersom at Morten hadde reist til Oslo for å flytte over tingene sine i leiligheten vi bodde i da. Tenk at vi ble samboere på akkurat denne dagen i fjor, og nå har vi kjøpt sammen. Jeg tror ingen av oss hadde sett for oss at vi kom til å kjøpe sammen såpass tidlig, men herregud så stolt jeg er <3 

Morten dro derfor hjem for å flytte inn til meg, og jeg reiste hjem til Tromsø for å besøke mamma. Det som er litt random er at jeg er i Tønsberg sammen med mamma nå, og vi var sammen på akkurat samme tidspunkt i fjor haha. På denne dagen fikk jeg også vite noe som forandret hele sommeren og vinteren for min del, og det var en stor grunn til at jeg hadde det såpass tøft nærmere jul. Tiden fikser heldigvis det meste, og man må bare lære seg å stå i det <3 Det var med andre ord veldig mye som skjedde på denne tiden i fjor, så jeg kjenner at det er godt at jeg bare koser meg i landlige omgivelser akkurat nå. 

Du kan lese innlegget HER

1 kommentar

1 thought on “THROWBACK TUESDAY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *