MINE FAVORITTER PÅ INSTAGRAM

Categories Blogg

Juliedaae1:
Jeg vet Julie er venninnen min, men jeg synes likevel hun er inspirerende til tross for at vi lever to helt forskjellige liv. Det er ikke bare livene våre som er forskjellige, men vi har også veldig ulik klesstil. Det er så morsomt hver gang vi skal spørre hverandre om hva vi kan ha på oss for vi er alltid uenig. Jeg tror uansett at Julie har en klesstil som mange vil like, for det er vel flere som liker Julie sin fremfor min yoyoyo stil. Hun er også utrolig flink med bilder og redigering, så for dere som ønsker litt inspirasjon så vet dere hvor dere skal ta turen 🖤

Lexiwood:
Lexi kom jeg bare random over på Instagram, og jeg ble superfan av henne med en gang. Hun tar kjempekule bilder, og er ikke opptatt av å ha den “perfekte feed”. Jeg er så utrolig lei av å følge profiler som kun legger ut bilder som passer i feeden, det er kjedelig og lite personlig. Jeg er også en sånn person som elsker selfies og portrettbilder, noe Lexi er kjempegod på. Hun er også så ekstremt vakker, og virker som en utrolig søt jente. 

Ariana Grande:
Jeg trenger vel ikke å forklare denne engang? Det er vel ingen hemmelighet hvor jeg henter inspirasjonen min fra, og hvem jeg digger aller mest. Jeg synes Ariana er så sinnsykt hardtarbeidende, samtidig so hun er så utrolig dyktig i det hun gjør. Hun har også en utrolig kul stil, og er bare helt sinnsykt vakker. 

Meredithmickelson
Jeg begynte å følge Meredith for at hun bor og lever i NYC, og dere som har fulgt meg lenge vet hvor mye jeg elsker å leve livet mitt gjennom alle de som bor i NYC/LA haha. Jeg digger også at hun heller ikke er opptatt av den perfekte feed, og heller legger ut bilder hun selv er fornøyd med. Her går det også mye i selfies og portrett, and i loooove it. 

Tiffanywoodxo:
Jeg tror kanskje Tiffany er i slekt med Lexi med tanke på etternavnet, og jeg fant henne gjennom profilen hennes.  Jeg vil vel egentlig tørre å påstå at de er ganske like, men jeg synes at Tiffany har litt kulere stil, og jeg DIIIIIGGER håret hennes. Så om du ønsker å misunne noen på grunn av håret og er ute etter litt inspirasjon til klær så vet du hvor du skal gå. 

Fannylyckman:
Dette er min Ariana Grande nummer to hehe. Altså jeg eeeelsker Fanny, hun har virkelig verdens kuleste stil. Jeg tror ikke jeg kommer på en eneste profil på Instagram som jeg synes er flinkere enn henne. Hun reiser mye, tar utrolige kule bilder og virker som en så herlig person. For dere som liker podcast så driver Fanny med det også, så her vet jeg at dere kan hente mye inspirasjon. Er det noen jeg virkelig henter inspirasjon fra og hermer etter, så er det denne baben. 

Jeg hentet ideen fra Andrea sitt innlegg som du finner HER

8 kommentarer

8 thoughts on “MINE FAVORITTER PÅ INSTAGRAM

    1. At VI er rasister? Veldig spesielt av deg å dra alle under samme kam. Jeg kan ikke stå inne for hvordan andre uttaler seg, kun hva jeg selv sier. Selvfølgelig er ikke dette greit, men det er heller ikke greit å si at VI er rasister.

  1. Du er jo bestekompis med Petter.
    D sier jo mye om hvilken holdninger dere har i vennegjengen.
    Istedenfor å ta avstand, går du til selvforsvar å tar bort kjernen i spørsmålet mitt som er.
    Hvorfor er du fortsatt venn med en som har slike ufyselige holdninger i 2019.?
    Fordi du har samme hold inger selv?

    1. Jeg er ikke bestekompis med Petter 🙂 det er ikke slik at du er bestevenn med alle du er på en TV-serie med. Regner med at du ikke er bestevenn med alle i din klasse eller på jobb heller? Og er det noen i klassen/jobben som oppfører seg som en drittsekk så er det din skyld også btw, og du må nok ha samme holdninger og verdier som akkurat den personen.

      Skjønner åpenbart at du ikke har fulgt meg siden du i det hele tatt spør om jeg er rasist. Hva som ble sagt i den videoen er langt ifra greit, og jeg tar totalt avstand fra det. Men jeg kan ikke holdes ansvarlig for hva et annet menneske gjør. Jeg anbefaler at du tar det opp med personen det gjelder istedenfor å anklage alle andre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *