DET HAR ALDRI SKJEDD FØR

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Sett. HER (den er på 20% rabatt) 

Hei dere 🖤 Nå er det et par dager siden vi har snakket sist, og så lenge jeg har hatt denne bloggen som en jobb så har det aldri skjedd før. Jeg tok meg jo noen dager pause i fjor da jeg var langt nede, men jeg har aldri tatt meg fri fra bloggen bare for å gjøre det. Jeg er jo veldig opptatt av at jeg skal jobbe hardt og ikke ta noe som helst forgitt, men i og med at jeg ser mamma så sjeldent så ønsket jeg å ta helt fri mens hun var her. Bloggen har jo tross alt kommet foran absolutt alt de to siste årene, så det er viktig å prioritere de menneskene man har rundt seg også. 

Det er jo bare tre dager til foreldrene til Morten kommer også, så jeg får være flink til å bruke de neste dagene til jobb. Vi skal også komme tilbake til You-Tube denne uken, så det vil ENDELIG komme en house tour. Vi har jo fortsatt en del som skal gjøres med leiligheten, men vi får bare vise den frem som den er akkurat nå <3 Jeg er såå spent på å høre hva dere synes!!

2 kommentarer

2 thoughts on “DET HAR ALDRI SKJEDD FØR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *