UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Hvor gammel var du da du fikk din første kjæreste?
Jeg var 13 år gammel da jeg fikk min første kjæreste, og vi var faktisk sammen i litt over et og et halvt år.

Tenker du å kjøpe et hus når du blir eldre?
Ja så absolutt! Jeg var redd for at jeg ikke kom til å like å ha masse arbeid med hage, men jeg ELSKER det. Vi skal gjøre hagen vår såå fin de neste ukene nå.

Kan dere ha house tour?
Ja, det kommer innen noen dager <3

Hva liker du best og minst med Martine?
Det jeg liker best er at vi har det veldig morsomt sammen og at hun er en så god venn. Det jeg liker minst med henne er at hun suger til å svare, og at hun er veldig vanskelig å planlegge ting sammen med haha.

Hva bruker du for å tegne bryn?
Jeg bruker brow wiz fra Anastasia.

Hvordan har du det?
Jeg har det veldig bra, takk som spør <3

Hva liker du å gjøre?
Blogge, trene, reise og være med venner/familie.

Hva er favoritt godteriet ditt?
Sure gule lepper og sure frosker.

Har du noen gang trodd at Morten har vært utro?
Nei, det har jeg ikke.

Har du noen gang vært sjalu på Martine?
Sjalu på min egen venninne? Nei så absolutt ikke. Jeg unner Martine alt det hun har fått til og kommer til å få til <3

Hva heter moren og faren din?
Mamma heter Wenche og pappa het Stig.

Hvordan synes du det er å være ny deltager av bloggerne med Linnea når hun får mer oppmerksomhet for det?
Hun har jo et mye mer kjent navn enn meg, så det kom jo ikke akkurat som et sjokk. Det er uansett ikke noe konkurranse om hvem som får mest oppmerksomhet, og jeg synes bare det er kult at Linnea er med. Så er jeg veldig fornøyd selv med tanke på at jeg er ganske ny i bransjen, men likevel har fått til de tingene jeg har klart.

Hvor er skjørtet fra?
Det er fra Nelly. Du finner det HER, og det er på hele 20% rabatt <3

Hva er favorittmaten din?
Taco eller vegetar pølser haha.

Får vi se Celine i bloggerne?
Ja, det vil dere <3

Var leiligheten din i Oslo større enn tomannsboligen din i Trondheim?
Nei, leiligheten vi har i Trondheim er større.

Liker du best å bo i Oslo eller Trondheim?
Trondheim.

Hva savner du mest med Oslo?
Vennene mine, Yummy Heaven og Sumo.

Hvem andre skulle du ønsket å se i årets sesong av bloggerne?
Det hadde vært veldig morsomt om Andrea også var med.

Hvis du kunne byttet navn, hva ville du byttet det til?
Sofie Ariana Nilsen, hahah neida. Jeg synes Hailey er veldig veldig fint.

Kunne du tenkt deg å være med på ex on the beach?
Nei, så absolutt ikke. Jeg kommer nok aldri til å forstå hvorfor noen frivillig ønsker å være innesperret i et hus sammen med en man har ligget med tidligere. Det er heldigvis hver sin smak.

Skal du på Ariana Grande konsert?
OFC!! <3 <3

Hvor stort et det nye hjemmet deres?
83kvm.

Trives du i den nye leiligheten din?
Ja, jeg stortrives!!

Hvor lenge skal dere bo i Trondheim?
Det har vi ikke planlagt da vi tar det litt som det kommer.

Kjenner du Emilie Paulsen?
Jeg vil ikke si at jeg kjenner henne, men jeg har møtt henne et par ganger da hun er sammen med lillebroren til Martine. Emilie er en veldig søt jente.

Du har mange fine bilder, hvorfor velger du akkurat bikini/bh bilde som profilbilde på IG?
Takk for det, men jeg ser ikke helt problemet med at jeg har et profilbilde i bikini?

Hvilke steder ønsker du å reise til?
Akkurat nå har jeg veldig lyst til å oppleve Seychellene og Mauritius . Utenom det så har jeg selvfølgelig veldig lyst til å reise til Los Angeles og New York.

Var det mye sjalusi i starten av forholdet til Morten og deg?
Nei, det var det ikke. Ingen av oss er spesielt sjalu, så det er aldri noe vi har hatt problemer med.

Hvem ser du mest opp til akkurat nå?
Mamma og Ariana Grande, ikke noen forskjeller her i det hele tatt haha.

14 kommentarer

14 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Har ofte problemer i det siste at innlegget du viser til på insta ikke samsvarer med linken du har til? Hvorfor skjer dette?

  2. Hvordan finner du ut av hvor du vil reise, og hvordan booker du ferier?

    Hvilke vegetarpølser spiser du? De jeg har smakt er ikke sååå digge at jeg ville spist de hver dag, men vil gjerne spise litt oftere vegetarmat

    1. Jeg har 1000059595 reisemål jeg ønsker å besøke og utforske, så jeg tar egentlig bare å jobber meg nedover. Har du lite ideer er det bare å sjekke reisemål på typ ving eller apollo 😀

  3. Har hørt at Morten har hatt sex med naboen deres i Trondheim, kanskje du skal begynne å passe bedre på han

  4. Dersom du er glad i sushi, kan jeg virkelig anbefale Mintage på Stjørdal på det sterkeste!! De har hvertfall den beste sushien jeg har smakt 🙂 Ligger 30 min unna Trondheim, men absolutt verdt kjøreturen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *