DET JEG HANDLER PÅ MATBUTIKKEN

Categories Blogg

Hahah dette begynner nesten å bli litt flaut… Ettersom at så mange mente at Santa Maria sin er mye bedre så velger jeg å gi dip mix en ny sjanse.

Etter at Morten og jeg kom hjem fra London så fikk vi helt nye rutiner som jeg virkelig elsker. Vanligvis handler vi mat på tirsdag/onsdag og vasker leiligheten på fredag. Nå starter vi uken med å fylle opp kjøleskapet og vaske hele leiligheten, hvor digg er ikke det? Jeg synes i alle fall at det er en helt fantastisk måte å starte uken på.

Som dere ser så er vi ikke akkurat så veldig varierte i matveien, så om det er noen av dere som har noen tips til frokost, middag eller lunsj så gjerne del med meg. Jeg er heldigvis en sånn person som kan spise det samme uten å gå lei, noe jeg tenker er fint da jeg hverken er flink eller kreativ på kjøkkenet. Jeg håper virkelig at jeg en dag begynner å like å lage mat, ellers så synes jeg synd på mine fremtidige barn haha.

16 kommentarer

16 thoughts on “DET JEG HANDLER PÅ MATBUTIKKEN

  1. Hei fineste!<3 Omelett med kokte poteter er sykt gått og mettende. Potet er en fantastisk god, sunn, mettende karbohydrat! 🙂 Sykt gått med løk/purreløk i røren! Mmmm! 🙂
    Ellers kan du prøve lefseruller/lomperuller med masse digg inni. Noe smørost, avokado (most eller skiver) paprika, agurk, salat etc. Litt sånn tapasinspo! 🙂 Stor klem!<3

  2. hva skjedde med det tre måneders treningsopplegget deres? Som nå har gått sikkert et år siden?
    Dine resultater var vel verre enn fra starten, og derfor delte dere ikke noe resultat

  3. Hvorfor sluttet dere å vise mer trening og kosthold? Skulle ikke det komme på YouTube kanalen deres ?
    Stå på videre =)

  4. Så flott med gode rutiner! Når dere nå skal kjøpe leilighet er det tid for å ta det hele ett skritt lengre; lage all mat fra bunnen av. Har du sett hva disse posene og ferdigmaten inneholder? Det tilsettes masse salt og sukker, blant annet, noe som er helt unødvendig for kroppen.
    Jeg skal medgi at det ble en del tomatsuppe fra Toro etc. da jeg hadde små barn (ikke til forkleinelse eller sammenligning), men dere som har jobber som stort sett er fleksible, har mulighet for å planlegge matlagingen annerledes. Middagen behøver ikke være ferdig på et kvarter. I hvert fall ikke hver dag.
    Ellers er jeg så glad for at det ses på deg at du har det bedre nå, Sofie! Og er glad for at du og Morten får det bare bedre og bedre sammen. <3

    Hilsen mormor-gamle Solveig

  5. Tror du må skaffe deg litt kunnskaper om sunn mat, eller få noen til å shoppe mat for deg. Du har rett og slett ikke peiling på sunn og ordentlig mat. Du handler vegetar, kjøttdeig og FJORDLAND samtidig liksom.

  6. Wohooo blir så happy av at du spiser så mye veggie<3<3<3<33
    btw så burde du prøve halsan kot produktene de er sååååå gode!!!!!!!

  7. å lage hjemmelaget guacamole er jo så enkelt, og sååå mye bedre enn posene! 😀 Min er sånn ca sånn her.

    2 avokado
    1 hvitløksfedd
    1/2 rød chilli
    Litt salt
    litt pepper
    Litt limesaft
    Litt oliven olje, gjerne med litt smak
    Noen ganger pleier jeg også å tilsetter hakkede cherrytomater, gulløk og kanskje litt rømme.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *