ET BILDEDRYSS FRA DAGEN I GÅR

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Nå som mamma først er på besøk i Oslo så måtte jeg selvfølgelig ta henne med på Sumo. Jeg tror ikke hun har vært her siden slutten av 2017 eller starten på 2018, så mye har jo skjedd siden da. Jeg gjorde jo ikke så mye annet enn å dra ut på Nox på den tiden, så jeg kan ikke akkurat se for meg at jeg var flink til å vise henne Oslo 😂 Jeg oppholder meg fortsatt på Solliplass, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke tok henne med på Sumo sist.

Mmmm edamamebønner ❤️❤️ Har du enda ikke testet det så anbefaler jeg det på det sterkeste. PS; be om ekstra salt på 🤤

Vi bestilte oss Sushi, NAM!!

Btw, hvor sykt er det ikke at JEG har begynt å spise Sushi!?! Nå skal det sies at det er vegetar, men uansett. Jeg har vært den største motstanderen helt siden jeg prøvde det i 2014 og holdt på å kaste opp for at jeg synes det smakte så nasty 😂 Jeg har vært redd for å teste det siden da, men etter at jeg fikk prøve Sumo sin vegetar-versjon så har jeg blitt frelst. Nå craver jeg det nesten hver dag.

Fine mammaen min 💕 Som absolutt skulle ta bilde samtidig som meg, haha.

Topp HER (20%)/ Bukse HER (40%)

Jeg ser forresten at jeg har fått en del spørsmål om hvordan jeg har redigert de siste bildene mine. Jeg redigerer alle bilder i Lightroom, også har jeg kjøpt sånn 100 presets (uten å overdrive) 😂 De jeg har brukt den siste tiden heter Balibreeze, men jeg husker ikke hvor jeg kjøpte den pakken fra da det er en evighet siden. Kanskje man finner ved å google?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *