DET JEG TENKER PÅ AKKURAT NÅ

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Body. HER / Veske. HER / Bukse. HER

x Jeg vet jeg er rastløs til vanlig, men jeg har aldri før følt meg så forbanna rastløs som det jeg er nå. Jeg går rundt meg en konstant uro i kroppen min, og det er nesten sånn at jeg føler at jeg er bundet fast til noe. Jeg tror helt ærlig at om jeg skulle følt meg 100% lykkelig akkurat nå så hadde jeg hatt null forpliktelser 0g ikke hatt noe som holder meg igjen. Det er jo egentlig ikke sånn at jeg har noe som holder meg igjen, men jeg føler det likevel? Det gir sikkert ikke mening for noen av dere, men det er faktisk ganske irriterende å gå rundt å føle det sånn 😂

x Er det bare jeg som føler at denne vinteren har vært evigvarende? Det kan godt være for at jeg vanligvis reiser bort i starten av året slik at jeg får litt “pause” fra vinteren, men jeg holder på å bli gal. Hver gang snøen begynner å smelte så kommer det ny snø bare noen dager etterpå. JEG VIL HA SOMMER!!

x Dette er første året jeg ikke har hatt noen spesielle planer for påsken, men jeg kjenner egentlig at det er ganske deilig. Vanligvis så har vi jo hatt tidenes fylletur, men jeg kjenner at jeg er litt ferdig med tre dagers afterski og rølp. Det eneste jeg har lyst til denne påsken er å være på en hytte, stå på ski, spise masse godteri og være sammen med vennene mine.

x Jeg synes så synd på Celine, for hun har skikkelig tander mage. Klarer hun å spise noe annet enn tørrforet sitt og dentastix så er det nesten garantert at hun er dårlig i magen dagen derpå. Jeg våknet klokken  05.00 i natt for at hun måtte ut på do og kaste opp, og det var mest sannsynlig etter at vi hadde vært på besøk og hun hadde funnet et eller annet på gulvet. Stakkars bebbisen 🙁

x Det er bare 5 dager til Elise og jeg reiser til Sri Lanka, og jeg kan nesten ikke vente. Jeg gleder meg så mye til sol, varme, palmer, strand og bare det å kunne slappe av skikkelig. Jeg tror det kommer til å være godt for både meg og bloggen å få hentet inn litt ny inspirasjon og motivasjon. Jeg gleder meg så mye <3

x Når vi først er inne på teamet, så er det heller ikke så lenge til vi jentene reiser til Monaco for å feire bursdagen min. Martine og jeg hadde det så morsomt der i fjor, så vi ble enige om at vi skulle gjøre det til en årlig tradisjon å reise dit. Jeg er derfor glad og ikke minst takknemlig for at det er så mange som vil feire bursdagen min sammen med meg <3

x Jeg elsker hjemmet mitt. Jeg er bare så fornøyd med hvor fint vi har fått det her, og hvor utrolig god jeg trives. Jeg føler på en lykkefølelse nesten hver dag bare for at jeg trives så godt <3

x Jeg har holdt på med et hemmelig prosjekt ganske lenge nå som jeg virkelig gleder meg til å dele med dere. Jeg har vært skikkelig frem og tilbake om jeg skal eller ikke skal, men har vel funnet ut at det kommer til å bli veldig rett å dele det med dere.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *