DET SKREMMER MEG..

Categories Blogg

Jeg lover at det skal bli en stund til neste gang jeg snakker om det overnaturlige/spøkelser, men jeg klarer bare ikke å la være å dele akkurat det her med dere. En av mine største frykter er å bli født på nytt, rett og slett for at jeg ikke vet hva jeg blir født inn i. Selv om jeg har hatt en utfordrende start på livet, så kunne jeg likevel ALDRI byttet bort livet mitt mot noe som helst.

Jeg har vært så heldig når det kommer til jobb, familie, venner, hvilket land jeg er født i og kjæresten min. Har du noen ganger satt deg ned å tenkt over hvor heldig du faktisk er som er født i trygge Norge? Hvor bra vi faktisk har det? Vi er så forbanna heldig, og det er aldri noe vi skal ta for gitt. Jeg prøver i alle fall å være så takknemlig som overhodet mulig, selv om jeg til tider glemmer å se hvor heldig jeg faktisk er. Vi mennesker ønsker jo alltid mer, og det er vel kanskje derfor vi glemmer å se oss tilbake for å reflekterer over hvor mye bra vi har i livet vårt.

Som jeg fortalte dere i går så hadde vi et medium sammen med oss i helgen, og han mener at vi mennesker kan bli født på nytt. Personlig så tror jeg egentlig ikke på at det er mulig, men jeg ble likevel livredd av å bli fortalt det. Jeg har jo hatt en liten teori om at livet bare blir bedre og bedre for hvert “nye” liv man får, om det skulle stemme at man faktisk blir født på ny. Delvis på grunn av at jeg selv ønsker det, men for at jeg har hørt flere medium snakke om det.

Det er jo mye delte meninger rundt akkurat det teamet her, og skal jeg være helt ærlig så tror jeg ingen faktisk vet hva som skjer når vi dør. For hvordan kan du egentlig vite uten å ha vært død selv? Det er jo mange som mener at de husker ting fra tidligere liv, men jeg vet ikke helt om jeg tror på det heller. Jeg vil tro på at vi kommer til et sted der vi møter alle våre nære igjen, for om jeg skal tro noe annet så vil jeg gå rundt å være livredd for at noe skal skje.

Jeg ble i alle fall fortalt at jeg hadde 4 tidligere liv, og at jeg sleit med skuldrene i dag på grunn av noe som skjedde i mitt forrige liv. Jeg har veldig vanskeligheter for å tro på det selv, og det er akkurat derfor jeg vil høre DERES meninger. Jeg er jo unormalt interessert i det som skjer mellom liv og død, så jeg tror kanskje jeg trenger meg en venn som jeg kan diskutere det her med haha.

Så hva tror du skjer? Blir man født på nytt? 

6 kommentarer

6 thoughts on “DET SKREMMER MEG..

  1. Du byrde prøve regresjon/hypnoterapi for å undersøke tidligere liv, kan og være en form for terapi! Er nok en del som driver på med det i Oslo, synes det er veldig spennende da det man undersøker underbevisstheten🤔 Såg og på YouTube om en forsker som har samlet titusenvis av dokumenter fra barn ned i toårsalderen som snakker om tidligere liv, om man undersøker nærmere kan man se at navn/sted/dødsårsak i de tidligere livene ofte kan stemme, finnes og maange filmer om dette som er basert på en sann historie.

  2. Hei. Da moren min var liten reiste hun og familien på en familie tur til Danmark, mor hadde aldri vært i Danmark før. Så når de skulle finne noe så sa liksom mor «følg meg» for hun visste hvor de skulle, så de følget henne. Når de kom frem så var ikke den plassen der lenger, men de spurte han som jobbet der og han bekreftet at det hadde vært der for maaaaange år siden (husker ikke hva de skulle finne). Etterpå så skulle de shoppe å sånn, å da ledet mor vei ned til en plass det det var masse forskjellige boder og sånn der de solgte klær å diverse. Det er ganske sykt å tenke på egentlig, hvordan visste hun dette når hun aldri hadde vært i Danmark før?

  3. Vet ikke helt med dette.. men kanskje det er derfor noen virker eldre enn de er..? Hørt folk si at enkelte har en gammel sjel.. kanskje det er en grunn..? Jeg har IKKE det, er ikke den som oppfører meg eldre enn jeg er. Kanskje derfor jeg ikke har noen følelse av sånt… Tror på mye annet greier da, men dette har jeg ikke tenkt så mye på. Kanskje jeg er i mitt første liv, hvem vet. Nå begynte jeg jo å tenke på det, det kan faktisk stemme om man ser sånn på det!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *