GOODBYE SVERIGE

Categories Blogg

Denne rullestolen er 150 år gammel, og tilhørte en av de som bodde på herregården. Er ikke det insane??

Akkurat nå sitter jeg i bilen på vei hjem fra Sverige etter en slitsom, men samtidig spennende helg. Jeg er jo et sånn menneske som er avhengig av søvn, så jeg blir jo faktisk helt ødelagt om jeg bare sover 3-4 timer. Vi holder jo på med undersøkelser til 4-5 på natten, så må vi være tilbake tidlig for å få filmet under dagslys også. Det har med andre ord ikke blitt så mye søvn denne helgen, men det får jeg ta igjen i kveld før en ny og travel uke venter. 

Vi skal også få begynne å redigert videoen denne uken slik at vi kanskje får den ut i nærmeste fremtid. Det er utrolig mye innhold å gå gjennom, så jeg fikk ikke lov av Morten til å si noe dato denne gangen haha.. Jeg forstår det da, for vi har sånn 6 kameraer som nesten har filmet 24 timer i døgnet, i tillegg til de kameratene vi har brukt de gangene vi har hatt undersøkelser.     Morten ser ut som at han er lillebroren min på 12 år på dette bildet haha

Jeg vet ikke med dere, men jeg blir bare mer og mer overbevist om at det finner noe mellom himmel og jord. Jeg har jo vært åpen med dere tidligere om at jeg har gått til et medium hjemme i Norge, og denne helgen fikk jeg faktisk snakket med en som jobber i Sverige. Jeg ble helt satt ut av hvordan alt han sa stemte, og det var ikke bare til meg, men hele gruppen. Han snakket også om forholdet til Morten og meg, der han sa at om vi ikke ble flinkere til å dele følelser med hverandre så ville ikke forholdet vårt funke i det lange løp. 

Selv om det er skremmende å høre, så stemmer det jo veldig bra med virkeligheten. Jeg er dårlig til å snakke om følelser, mens Morten er dårlig til å vise følelser hahah.. Jeg har jo alltid sagt at vi har vår egen måte å vise at vi bryr oss, for jeg kommer AAAAALDRI til å være i et forhold der man kysser, klemmer og koser masse da det ikke er noe for meg. Selvfølgelig liker jeg alle disse tingene, men blir det for romantisk så blir jeg uvel. Jeg har alltid vært sånn, og kommer nok mest sannsynlig ikke til å endre meg. Likevel MÅ jeg bli flinkere til å snakke om følelser, så det skal jeg virkelig jobbe med fremover. 

5 kommentarer

5 thoughts on “GOODBYE SVERIGE

  1. Tack för i helgen. Kul och känna av era energier och att du vart lite förundrad över de jag sa 🤣👻 Mediumet stoffe 👻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *