UKEN SOM GIKK

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Akkurat nå. 

Akkurat nå sitter jeg å stresser med å få gjort ferdig dagens innlegg ettersom at jeg forsov meg skikkelig. Vi har nesten ikke fått søvn i helgen, så det var nok bare kroppen som trengte å hente seg inn igjen. Jeg har jo hatt dårlig døgnrytme siden jeg kom hjem fra New York, så jeg må virkelig få hentet meg inn igjen slik at jeg kommer tilbake til normale rutiner. 

Ukens tanke. 

Jeg tror ikke dere forstår hvor glad og lettet jeg er over at jeg startet dette året med å opprette et AS. Tidligere da jeg hadde et enkeltmannsforetak så måtte jeg sette av skatt for et helt år, mens nå betaler jeg skatt annen hver måned. Det er utrolig skummelt å holde av skatt for et år, så skummelt at jeg har gått rundt i et år å vært livredd for å få skattesmell til tross for at jeg har fått bekreftet at jeg har satt av mer enn nok. Jeg var helt lik i fjor også, så jeg gleder meg til et år der jeg ikke trenger å bekymre meg for akkurat det! 

Ukens høydepunkt.

Det var helt klart at vi ble enig om å nesten ha en hel uke i Trondheim. Jeg gleder meg skikkelig til roadtrip, være med venner, festing og hyttetur. 

Ukens cravings. 

Alo vera vann med pasjonsfrukt, det er sååå digg! Jeg vet ikke om man får kjøpt det i Norge, men det selges i alle fall i Sverige. 

Ukens irritasjonsmoment.

Det er ingenting som har irritert meg denne uken, så det er jo veldig digg! 

Ukens positive. 

At vi ble enig om å reise til Trondheim og Sverige-turen <3 

Ukens avgjørelse. 

Jeg har lyst til å utvikle meg mer enn bare på bloggfronten, så jeg har tenkt på å begynne å gjøre litt andre ting ved siden av også. Jeg har jo ikke akkurat lyst til å stoppe opp når jeg har kommet så langt, så det er da viktig å få utfordret seg selv litt på områder man ikke er så trygg. Jeg skal i et veldig spennende møte i dag som jeg lover å oppdatere dere om med engang jeg vet mer 

Ukens handleliste.

Dere får hele 20 % rabatt på alt fra Nelly.com (utenom blacklist) samt dere får 25% rabatt på black & white i 24 timer. KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL TILBUDET

Veske. HER / Bukse. HER / Kjole. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL TILBUDET

5 kommentarer

5 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Du kan kjøpe Aloe Vera vann på normal, en liten minus er at den er med mangosmak. Denne anbefaler jeg, jeg personlig elsker den😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *