K A O S

Categories Blogg

Jeg tror forresten a det er på tide å få sjekket opp tåa mi, for se hvor skeiv den har blitt. Den har også blitt skikkelig hoven og er fortsatt blå 🙁

Dere kan tro meg og OCD’en min har panikk nå som leiligheten bare er kaos med esker og søppelsekker. Jeg vet ikke om jeg har fortalt dere det før, men hver gang jeg har flyttet inn i en ny leilighet så har den vært 100% ferdig samme dag. Det verste jeg vet er å bo i noe som ikke er ferdig, så jeg har derfor pakket ut leiligheten med en eneste gang haha. Jeg har bestemt meg for at jeg skal gjøre det mye mer ordentlig denne gangen, så nå skal jeg virkelig prøve å bruke god tid på å pakke ut når vi overtar leiligheten. Vi skal jo også male, så jeg må vel bare være forberedt på at det kommer til å ta sin tid før det kommer til å være helt ferdig. 

Jeg ser forresten at jeg har vært litt for ivrig når jeg har pakket ned tingene mine, for se hvor tomt klesskapet mitt er. Jeg vet ikke hva jeg har tenkt med, for jeg har absolutt INGEN klær igjen haha! Jeg vet ikke hvor mange outfit bilder det blir fremover, men det er heldigvis bare to uker til jeg kan pakke ut klesskapet mitt igjen. Jeg må vel likevel ut for å finne meg noe å bruke på 17.mai, for alle kjolene mine er også pakket ned :))

8 kommentarer

8 thoughts on “K A O S

  1. Hei Sofie
    kan du sjekke ut en video som vennen min har laget til deg på insta?
    Hun heter editsby_gg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *