DETTE HAR JEG GLEDET MEG LENGE TIL

Categories Blogg

I dag er det endelig innflytningsfest, noe jeg har gledet meg veldig lenge til. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor vanskelig det var å finne en dato ettersom at det alltid er noen det ikke passer for. Jeg er også veldig dårlig til å stelle i stand til fest, men denne gangen skal jeg virkelig prøve å overgå meg selv. Vi skal selvfølgelig ha et sommerlig tema så vi har kjøpt inn såå mye fint. Jeg skal ta masse bilder i kveld slik at dere får sett, men dere vil også få se det på bloggerne om et par måneder. 

Mange av dere har sikkert allerede sett at jeg har besøk av Ine, Martine og Julie i helgen. Martine og jeg har snakket om å reise til Trondheim siden vi var i Mexico, så det var vel kanskje på tide at vi fikk en helg sammen her haha. Jeg får bare krysse fingrene for at jentene blir så begeistret for byen at de ønsker å flytte hit. Jeg kjenner jo at jeg savner de skikkelig, så det hadde jo vært helt perfekt om bare alle hadde flyttet hit hehe. Da hadde jeg virkelig fått the best of both worlds 🖤

4 kommentarer

4 thoughts on “DETTE HAR JEG GLEDET MEG LENGE TIL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *