DETTE HAR JEG SHOPPET

Categories Blogg

Reklame | annonseleneker Nelly

Jeg får ofte spørsmål om jeg kan vise dere hva jeg har shoppet, men jeg er alt for dårlig til å vise det. Jeg bestemte meg derfor for at jeg skulle vise dere hva jeg klikket hjem i går. Nelly har jo fått inn utrolig mye fint den siste tiden, så det var vanskelig å begrense seg haha. Morten og jeg har forresten gjort noe ganske sykt i dag, som vi kommer til å dele med dere på YouTube. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor frem og tilbake vi var, men vi klarte altså å ta en avgjørelse til slutt. Jeg kjenner nå at det var rette avgjørelse å ta, så jeg gleder meg veldig til å vise dere <3

Nå må jeg begynne å gjøre klart til festen i kveld, vi snakkes senere <3

Playsuit. HER / Jakke. HER / Veske. HERKjole. HER / Bukse. HER / Sett. HER
Sett. HER / T-skjorte. HER / Genser. HER 
Kjole. HER / HER / Jakke. HER Body. HER / Blazer. HER / Solbriller. HER

1 kommentar

1 thought on “DETTE HAR JEG SHOPPET

  1. Ble vitne til at to jenter kalte deg stygg osv på fast food i natt, å du og dine venninner lata som du ikke var sofie… hva var greia?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *