DETTE HAR JEG I TOALETTMAPPEN MIN

Categories Blogg

Jeg tror faktisk aldri at jeg har hatt et innlegg der jeg viser dere hva jeg har i toalettmappen min og hvilken sminke jeg bruker til hverdags, så det var virkelig på tide etter to år som blogger haha. Er det en ting jeg har funnet ut så er det at jeg har ALT for mye sminke, så jeg tenker at det snart er på tide med en ny giveaway på Instagram (sofieeenilsen). Jeg fikk sjokk av å bare se all sminken jeg har liggende på badet, så jeg turte helt ærlig ikke å finne frem det resterende som jeg har på soverommet mitt hehe… Bare se på dette.

Dette er kanskje 2/3 deler av sminken min, og det sier seg vel kanskje selv at jeg ikke har sjans til å bruke alt dette. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg kanskje har 10 forskjellige foundation på grunn av at jeg har hatt problemer med å finne en jeg virkelig liker. Den toalettmappen dere ser er forresten bare fylt med lipgloss, leppestifter og lipsticks haha.. 90% av det er Kylie og Jeffree Star.

Til hverdags bruker jeg primer fra Hourglass Veil og Foundation min er fra Too Faced i fargen Sand.

Jeg bruker concealer fra Urban Decay i fargen Light/netural, øyebrynspenn fra Anastasia i fargen medium brown og browgel fra Benefit.

Jeg bruker øyeskygge primer fra Urban Decay, eyeliner fra Isadora og contour stick fra KKW i fargen light. 

Blush fra Bobbi Brown i fargen nectar og mascara fra Max Factor.

Bronzer fra Nars i fargen Laguna og setting pudder fra Urban Decay.

Highlighter fra Ofra

Jeg får mye spørsmål om hvilken farge jeg har på leppene mine så jeg tenkte å vise dere mine favoritter. Kylie i fargen Koko K og Jeffree Star i fargen Birthday Suit.

Øyenskyggepalett fra KKW. Til hverdags bruker jeg mest den brune og oransje fargen.

Settingspray fra Make up forever.

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “DETTE HAR JEG I TOALETTMAPPEN MIN

  1. Unnskyld meg, men hvem går på spøkelsesjakt på dagtid? Trodde dere skille filme på kvelden,. Drit kjedlig. Lyden er i tillegg helt elendig, må skru opp og ned hele tiden.

    1. Hmmm, om du har sett videoen som du gir uttrykk for over her så synes jeg det er veldig merkelig at du ikke har fått med deg at dette er en omvisning inne på sykehuset og ikke selveste spøkelsrsjalten? Vi påpeker jo tross alt i videoen at den videoen kommer senere og at dette bare var for å vise hvor vi befant oss.

  2. Den browgel’en fra Benefit er seriøst det beste produktet EVER! <3 Har ikke funnet merket her hjemme, så hamstret en hel haug på Sephora i Polen før jul 😂 Elsker Benefit!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *