DETTE SJOKKERTE MEG MED BLOGG-NORGE

Categories Blogg

Jeg tror alle som ikke blogger har en viss formening om hvordan det er å leve av blogg og hvordan livet som blogger er. Jeg hadde masse tanker og meninger før jeg ble blogger selv og det visste seg av 90% av det jeg trodde var feil. Jeg tenkte derfor at jeg skulle ha et nytt innlegg der jeg tar opp påstander jeg selv satt med for bare et par år siden. Enjoy ♥

♥ Jeg hadde ingen anelse om hvor ekstremt mye man blir pirket på og analysert av andre. Vi må faktisk passe på alt vi sier, for enten så er det noen som blir fornærmet, sinna eller mener at du er et forferdelig menneske haha. Jaja, det er aldri kjedelig å være blogger si!

♥ Jeg trodde helt ærlig at du nesten var garantert høy lønn så lenge du hadde en plassering på topplisten, noe som virkelig ikke stemte. Jeg har så absolutt tjent godt som blogger, men jeg så for meg at jeg automatisk ville begynne å tjene kjempemasse så lenge jeg hadde et viss antall lesere. En ting som er helt sikkert, hadde det ikke vært for sparekontoen min så hadde jeg måtte begynne å jobbe etter Paradise Hotel. Det tok en god stund før jeg faktisk begynte å tjene penger. Jeg vil nok tro at dette er veldig individuelt, men jeg trodde helt ærlig at alle tjente kjempegodt med engang.

♥ Jeg visste at jeg ville møte mange herlige mennesker, men jeg hadde aldri sett for meg å ha så fantastiske følgere som det jeg har. Jeg vet jeg sier det ofte, men dere kan virkelig ikke forstå hvor mye jeg setter pris på alle møtene og meldingene jeg får fra dere. Jeg er så evig takknemlig for alle og en hver, dere er de BESTE ♥ Love you guys.

♥ Skal jeg være helt ærlig så trodde jeg det var mye mindre jobb enn hva det faktisk er. Jeg tror nok dette også er veldig individuelt, men jeg jobber minst 8-10 timer om dagen. Jeg vet at det er normale arbeidstider, men jeg hadde aldri sett for meg at jeg ville bruke like mye tid her som jeg gjorde på min forrige jobb. Det virker jo som at det bare er å skrive noen innlegg, men det ligger mye mer bak enn hva dere ser.

♥ Jeg trodde alle blogg-eventer var det kuuleste i verden, noe det ikke er. Selvfølgelig er det mange morsomme og kule eventer, men noen av de ser bedre ut på utsiden enn hva de er på innsiden. Kanskje det bare er jeg som er rar igjen, hvem vet 🙂 Som jeg allerede har sagt så heier jeg på venninnekveld med taco og godteri istedenfor.

Jeg vil faktisk veldig gjerne høre dine tanker og meninger om blogging, så kan jeg bekrefte/avkrefte i kommentarfeltet ♥

9 kommentarer

9 thoughts on “DETTE SJOKKERTE MEG MED BLOGG-NORGE

  1. Mente du «at det er mindre jobb i blogg enn det jeg trudde», eller skrev du feil? For det høres ut som om du mener «mere»

  2. Har du ikke publisert dette innlegget ganske mange ganger før??
    Bare gjentakelser på bloggen her…

    1. Du skrev samme kommentar i går, og da skrev jeg at du må mer enn gjerne komme med flere forslag eller ønsker til bloggideer 😀 <3 Jeg har skrevet et innlegg om ting jeg ikke visste om blogg-norge før, men da hadde jeg andre punkter. Er jo akkurat samme som de innleggene man skriver med feks "fakta om meg"

  3. Enig med Hege. Du gjentar deg selv utrolig mye og har spørsmål om deg en million ganger. Det holder med de ukentlige altså.. + fakta om ditt og Mortens forhold har vært endel av.
    Jeg regner med det ikke er bare bare å komme med nye, interessante innlegg hele tiden, men dette er jo jobben din så kanskje heller komme med et interessant istedenfor 3-4 hver dag som er ofte helt like fra andre ganger

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *