DETTE KJØPTE JEG I SVERIGE

Categories Blogg

Reklame | Celsius

Pepsi Max ofc!!!

Jeg synes Pepsi Max er så mye bedre på boks enn på flaske, er dere ikke enige?

Jeg har savnet så mye å drikke Capri Sonne til frokost, så dere kan tro jeg koste meg i dag tidlig.

Personlig så liker jeg bare denne smaken, og synes ingen av de andre jeg har smakt har vært noe særlig.  

Jeg skulle egentlig ikke kjøpe så mye, men kom altså hjem med fire poser, to brett Pepsi Max og masse Capri Sonne.

Jeg hamster alltid mye vegetarmat når jeg er i Sverige. Utvalget er mye bedre og ikke minst billigere.

Burgeren fra Beyond har jeg hatt lyst til å prøve så lenge, men jeg har ikke orket å kjøpe de da det koster for 80 kroner for to stykker hjemme i Norge. De var ganske dyre i Sverige også, men da de var 20 kroner billigere så bestemte jeg meg for å endelig unne meg det.

Mitt favorittmerke når det kommer til vegetarmat, de har SÅ mye godt.

Denne er jeg skikkelig spent på å prøve.

Jeg har faktisk aldri prøvd “kjøttdeigen” fra Quorn, så jeg håper den er like god som alt annet.

Smoothie <3 <3

Denne juicen har Martine fått meg helt hekta på, haha.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *