MINE FAVORITTER + RABATTKODE

Categories Blogg

Reklame | Ellos

I går satt jeg å scrollet nedover Ellos sin nettside, og herregud så mye jeg fant. Vanligvis har jeg bare bestilt interiør derfra (da de har så mye fint), men nå har jeg blitt helt forelsket i klærne også. Det jeg liker med Ellos er at det alltid har masse nyheter, i tillegg til klær som passer enhver smak. Jeg har selv bestilt meg noen plagg til Sri Lanka, men jeg tenkte å vise dere mine favoritter. Jeg har også en rabattkode som gir dere hele 30% rabatt på den dyreste varen i handlekurven på ordinærpris + 5 % rabatt på alle salgsvarer 😍 Bruk rabattkode 415414. Gyldig til og med 29/2 <3

Jakke HER / Bukse HER / Kjole HER

Kjole HER / Veske HER / Kjole HER

Bukse HER  / Jakke HER / Genser HER

Dette er bare noe av det jeg fant, og Ellos har virkelig SÅ mye fint. Du kan trykke HER for å komme direkte til Ellos sin hjemmeside ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *