RARE TING JEG ER REDD FOR

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Jakke. HER / Bukse. HER / Sko. HER

🙄 Denne tingen er ikke noe jeg er redd for lengre, men det var noe som bekymret meg skikkelig før. Jeg var redd for å bli sammen med noen som var gal. Da tenker jeg på den typen som kunne funnet på å drepe deg når du lå å sov. Man vet jo aldri hvem man møter på, og det er nesten litt skremmende å tenke på den dag i dag.

🙄 Jeg er livredd for T-banen. Jeg vet ikke hvorfor jeg har så skrekken for den, men jeg bare synes den er så.. ubehagelig? Man kjører i så mange tuneller, og jeg føler at om det skulle skje noe så er det vanskelig å komme seg ut.

🙄 Om jeg er edru selv så kan jeg synes at fulle mennesker er “skumle”, typ at det er skikkelig ubehagelig å gå forbi de. Kan jeg gå en omvei så gjør jeg det.

🙄 En av grunnene til at jeg ikke liker å ta buss er for at jeg synes det er så kleint å gå på bussen når alle andre har satt seg. Det føles nesten litt ut som man skal gå på en scene der du har “all eyes on you”. Jeg gruer meg derfor ALLTID til å gå på bussen, noe som egentlig er så ekstremt teit haha.

🙄 Jeg er livredd for å bli svindlet, så jeg sjekker alltid kontoen 2-3 ganger om dagen bare for å forsikre meg at noe merkelig ikke har skjedd.

🙄 Jeg er liiiivreedd for Aliens, og jeg tror skikkelig på at de faktisk eksisterer. Jeg hater derfor å gå ute alene på kveldene i tilfelle de plutselig skulle finne på å vandre gatelangs. Om dere lurer på om jeg ikke forstår hvor teit dette høres, så jo så absolutt.

🙄 Jeg vil ikke akkurat si at det er noe jeg er redd for, men mer en greie jeg synes er ubehagelig. For det har seg sånn at jeg synes det er veldig kleint å møte mennesker jeg ikke har sett på veeldig mange år, for jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Skal man si hei? Skal man late som at man ikke ser vedkommende? Hva om vedkommende ikke kjenner deg igjen eller synes det er ubehagelig at du sier hei? Yess, alle disse tankene har jeg faktisk om jeg møter noen jeg ikke har sett på maaange år.

4 kommentarer

4 thoughts on “RARE TING JEG ER REDD FOR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *