DETTE SKJER I HELGEN

Categories Blogg

Jeg hadde jo egentlig planer om å være igjen i Bergen, men ettersom at det skjer så mye her i Trondheim så måtte jeg reise hjem likevel. Jeg tenkte derfor at jeg skulle dele noen av planene mine for denne helgen med dere <3 

Fredag: Jeg reiser hjem igjen fra Bergen, så må jeg rydde og ordne leiligheten til besøk. Morten og jeg får besøk av noen veldig spesielle denne helgen, og skal fortelle dere mer om det imorgen. Utenom det så står bare trening og taco på planen, for i dag skal jeg virkelig slappe av. 

Lørdag: På lørdag skal jeg feire the one and only Zelia. Hun kommer sikkert til å drepe meg for å skrive dette på bloggen, men hun feirer 30 års dagen sin i morgen. Det er en såpass stor dag, så jeg måtte selvfølgelig komme hjem for å være med. Jeg gleder meg i alle fall utrolig mye, selv om jeg kjenner at jeg er liiiitt lei av festing haha. 

Søndag: Jeg har allerede bestemt meg for at jeg ikke får lov til å være slapp og dårlig på søndag, for denne dagen skal bestå av jobb, jobb og mer jobb. Morten og jeg skal spille inn video der vi skal prøve deres rare matvaner, samt at vi må få redigert vloggen fra helgen. Jeg kommer til å ta dere med på hele helgen + høstlanseringen til TV2. Jeg tror det kommer til å bli en veldig morsom video, så føøølg med!!

Hva skal du i helgen?

1 kommentar

1 thought on “DETTE SKJER I HELGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *