UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg
Grieghallen, 22. august 2019: TV 2 lanserer høstens program. På rød løper: Martine Lunde, Linnéa Myhre, Sofie Caroline Nilsen, Anniken Jørgensen, Caroline Berg Eriksen og Julianne Nygård. Deltakere i bloggerne. Bildene kan kun brukes av media i forbindelse med omtale av TV 2 eller TV 2s programmer. Foto: Eivind Senneset, TV 2

Var det noen du synes var ubehagelig å møte på høstlanseringen? Som du gruet deg til å se? 
Det var ingen jeg gruet meg til å møte, men jeg synes selvfølgelig det er litt skummelt å møte opp på slike eventer/fester. Jeg føler meg bare så ekstremt liten og usynlig, og det er kanskje den verste følelsen. Misforstå meg rett, for det var en kjempemorsom fest og et utrolig bra opplegg. Det bare kan føles litt vanskelig til tider når man er ny i bransjen og ikke kjenner så alt for mange.

Er du uvenn med noen akkurat nå?
Nei, det er jeg ikke. Jeg føler at jeg er i en alder der “uvenner” ikke eksisterer. Går man ikke overens så er det bare sånn livet er, so lets move on and be happy. Jeg orker ikke å bruke tiden min på å irritere meg over et annet menneske, da er man heller enig om at man ikke passer sammen som venner, så oppfører man seg som folk og er hyggelige mot hverandre.

Hvilken blogger er det du går minst overens med fra din sesong av bloggerne? 
Det er jo ingen jeg kjenner spesielt godt utenom Martine, også kjenner jeg Julianne litt fra før. Som jeg skrev i mitt tidligere innlegg så var jeg veldig glad for at jeg fikk en kveld sammen med jentene slik at man kunne bli litt bedre kjent, og jeg har virkelig ikke noe negativt å si om noen. Fin fin fin gjeng!

Er det vanskelig å ikke dele noe privat om deg/andre når motparten velger å skrive ting? En av grunnene til at jeg digger deg er for at du aldri velger å henge ut noen på bloggen din uansett hvor mye press og spørsmål du møter. Nå tenker ikke jeg på en spesifikk sak, men bare generelt. 
Først og fremst, tusen takk 🖤 Nå føler ikke jeg at jeg har vært i så mange situasjoner der jeg har følt behovet for å forsvare meg selv eller uttale meg om noe som jeg anser som privat, men selvfølgelig så kan det være vanskelig å ikke si noe i blant. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor irriterende mange spørsmål man får fra alt og alle, og hvordan enkelte mennesker ikke klarer å akseptere at jeg også har et privatliv. Jeg har aldri vært en person som har ønsket å uttale meg om hendelser som jeg anser som veldig privat, og jeg har heller aldri vært en person som ønsker å bruke plattformen min til å henge ut andre. Jeg har rett og slett bare blitt enig med meg selv at det er bedre at mennesker jeg ikke kjenner danner seg et bilde av meg etter å ha lest noe, enn at jeg går i mot alt jeg står for bare for å kunne “forsvare” meg selv eller for å fortelle min side av saken. Jeg synes rett og slett det er flaut å dele problemene man har med andre mennesker i det offentlige, og jeg kommer aldri til å være den personen.

Hva burde du se, gjøre og spise om du er på besøk i Trondheim? 
Trondheim sentrum har jo veldig mange fine steder sånn som solsiden, bakklandet og gatene rundt torget. Ellers så kan man jo typ dra å se på Nidarosdomen og vandre langs elven som ligger rett ved. Drar du om sommeren ville jeg anbefalt en tur til Munkholmen, og det er jo nesten et must å spise på Egon som ligger i Tyholttårnet. Når det kommer til restauranter så vil jeg anbefale Frida på det sterkeste om du elsker Meksikansk mat.

Hva tenkte du første gang du så Morten?
At han var kjekk.

Hva synes du om at Martine er med på Glow up? Er du sjalu?
Jeg er så forbanna stolt over Martine og alt hun har fått til. Selvfølgelig er jeg ikke sjalu på min beste venninne, jeg unner henne dette så utrolig mye. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor glad jeg ble da jeg fikk vite at hun mest sannsynlig skulle få en programleder jobb. Martine passer jo ekstremt godt foran kamera, og jeg vet at hun vil ta seg så godt ut.

Føler du deg takknemlig for at du får gå på rød løper?
Det morsomme er jo at jeg en gang drømte om dette livet for at det virket så fantastisk på utsiden. Jeg holdt på å dø av sjalusi da jeg så alle bloggerne som var på Vixen, ble intervjuet og tatt bilder av på den røde løper. Jeg elsker 90% av det jobben min innebærer, men det å gå på rød løper er absolutt ikke en av de. Jeg føler meg bare så ekstremt liten, dum og teit. Jeg vet ikke hvor jeg skal se eller hvem jeg skal snakke til. Jeg går fra å være utadvendt til å bli skikkelig sjenert, og ja uff… haha!

Hvilke personligheter vil du ikke inngå et vennskap med? 
Eeehm, det har jeg vel egentlig aldri tenkt over om jeg skal være helt ærlig med dere. Jeg har så mange forskjellige personligheter i vennegjengen min, så jeg tror nok ikke at jeg går ut etter en spesifikk type. Det som likevel er viktige verdier for meg er at man kan være seg selv uten å bli dømt, at du kan stole på vedkommende og at det er lov til å gjøre feil. Ærlighet er også veldig viktig for meg.

Hvor mye har du tjent på å være med på bloggerne?
Det velger jeg å holde for meg selv.

Kjenner du noen som er med på ex on the beach?
Jeg kjenner en som sjekker inn senere.

Hva synes Morten om at du er sammen med masse gutter i LA?
Sammen med masse gutter? Jeg vil ikke akkurat påstå at jeg henger med masse gutter, for det er vel ikke akkurat tilfelle. Selvfølgelig er vi rundt gutter på utesteder, men det er ikke slik at vi drar å tar en kaffe dagen etter.

Hvor mye penger har du tenkt til å bruke i LA?
Det har jeg ikke bestemt meg for enda. Vi har fått flybilletter og bo veldig billig, men jeg skal være flink til å spare til denne turen.

Hvor mye koster det å ta med hunden sin til tannrens?
Jeg betalte vel litt over 3000 kroner om jeg ikke tar heelt feil. Det er dyrt å ha hund, noe man må huske på om man tenker å skaffe seg en.

Har det vært utfordrende for forholdet deres å kjøpe bolig sammen?
Nei, det synes jeg ikke. Morten og jeg har generelt hatt veldig lite krangler og uenigheter i forholdet vårt. Jeg synes faktisk det er veldig imponerende at to mennesker med lik personlighet får det til å funke så bra sammen. Det var jo veldig mange av vennene mine som var redd for at vi skulle få problemer med tanke på at vi er såpass lik som det vi er.

Hva synes du om at Isabel er med på skal vi danse?
Jeg synes det er kjempemoro, og jeg gleder meg veldig til å se henne på parketten. Det var så spennende å følge med Martine i år, så jeg gleder meg skikkelig til det begynner på TV. Da har jeg også en god grunn til å ikke dra ut hehe.

17 kommentarer

17 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hei, jeg digger deg og bloggen😊 det er alltid koselig å komme inn hit og lese. Du har en positiv vibe til deg og det setter jeg pris på som som en leser!

    Forresten, jeg har et spørsmål: for noen timer siden la Morten ut snaps av at dere var på en restaurant der dere stekte kjøtt foran en grill – hvilken restaurant er det? Har lett etter en sånn type restaurant så lenge jeg kan huske😫 takk hvis du gidder å svare på det🌸

    Ha en fin kveld videre!

  2. Du svarer ikke på hvem av bloggerens du kommer minst overens med fra din de som, som du la ut click bait om på Instagram.
    Er det sånn du liker å føre blogg? Med falske baits?

  3. I mitt tilfelle så tenker jeg må være pen og slank for å få meg type, for jeg kan ikke få type slik jeg ser ut nå. Det er så mange der ute som er sammen med noen og alle er i ulike fasonger, og det gjør meg så glad. Er nok bare jeg som er ganske steng med meg selv.

    Hvordan klarer du å være så sikker på deg selv i et forhold? Tenker du at andre skulle ønske du annerledes? Vet det er dumme spørsmål, men dette dukker opp hos meg når jeg tenker på det. Føler meg aldri bra nok!

    Jeg synes du er så utrolig bra, Sofie ❤️ Har fått skikkelig sansen for deg den siste tiden og er stadig innom bloggen din. Digger deg for du er du ❤️

    1. Det høres ut som at du er alt for streng mot deg selv ja, og det stemmer selvfølgelig ikke det du sier. Når alt kommer til alt så er det jo personlighete og kvalitetene vi faller for. Hadde Morten vært et skikkelig asshole så hadde det aldri hjulpet på at han var kjekk og trent, for da ville jeg aldri vært sammen med han. Hadde jeg vært deg så ville jeg ikke stresset noe med det, for om du stresser for å finne kjærligheten så finner du kanskje ikke det du er ute etter. Så må du bli flinkere til å fortelle deg at du er bra nok, for det er du :)<3

  4. Så kjedelig at martine og julianne hadde gått for samme kjole, og veldig snodig tilfeldighet! Hva er grunnen til at en av dem ikke skiftet? 🙂

  5. Kan du fortelle hvilket hotell dere skal bo på/ bodde på når du kommer hjem fra LA?? Når drar du?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *