DETTE SKJER I JANUAR

Categories Blogg

4-7  januar
På fredag reiser jeg til Tønsberg for å feire Julie sin 25-års dag. Hun bor jo i Budapest så ettersom at vi ikke ser hverandre så ofte så bestemte jeg meg for å være noen dager ekstra. Jeg har jo ikke vært hjemme i Tønsberg siden sommerferien, så jeg skal få møtt litt familie og venner i samme slengen.

7-10 januar
Jeg reiser fra Tønsberg til Tromsø for å hente Celine og være hjemme noen dager sammen med mamma. Jeg hadde egentlig lyst til å være der en uke, men ettersom at jeg skal i en bursdag så kunne jeg ikke være mer enn tre dager.

11 januar
Elise skal feire 24-års dagen sin, og det er selvfølgelig en bursdag jeg IKKE kan gå glipp av. Hun har ikke feiret bursdagen sin på mange år, så jeg er helt sikker på at det kommer til å bli tidenes feiring. Elise holder ikke akkurat tilbake når hun skal ordne til fest, så jeg gleder meg til å se hva hun har planlagt.

16-19 januar
Morten og jeg reiser til Åre sammen med Celsius. Jeg har bare vært i Åre rundt påsketider, så jeg er spent på å se hvor mye liv det er der nå. Jeg gleder meg i alle fall veldig til å ha en liten weekend borte ettersom at jeg har så ekstremt lyst til å reise. Jeg gleder meg også til svensk godteri, NAM! Vi skal selvfølgelig få stått masse på ski, festet litt og møtt nye mennesker. Jeg tror det kommer til å bli en veldig fin helg <3

30-3 januar
Elise og jeg reiser til Oslo for en liten girlstrip. Hovedgrunnen til at jeg drar er for at vi skal ha pressedag sammen med bloggerne, så da fant vi ut at vi kunne ta en liten jentetur i samme slengen. Jeg skal også innom den Amerikanske Ambassaden for å snakke om prosessen videre og hva jeg eventuelt må gjøre. Shiiiit som jeg gleder meg .

6 kommentarer

6 thoughts on “DETTE SKJER I JANUAR

  1. Mye reising, men det er jo godt å komme seg litt vekk av og til😊
    Men er sykt nyskjerrig på når Bloggerne starter opp igjen, kan du røpe det eller😍😁?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *