DETTE SPILTE VI INN TIL BLOGGERNE I GÅR

Categories Blogg

Fine Balder og Ronja <3

Rosa <3

Gjorten (den som er under magen til hesten for å holde på plass salen) var blitt for liten etter at Balder har stått på beite hele sommeren, så jeg måtte ri uten sal. Gled dere til å se det, haha!

Verdens beste og ikke minst tøffeste bestefar <3

Ronja er faktisk datteren til min aller første ponni (Tanja) som dessverre døde for mange år siden. Hun er blanding av Shetlandsponni og Lyngshest.

 

Skal jeg begynne med hest igjen så er det bare å fjerne neglene. Jeg klarte å miste typ alle i går.

Er ikke Balder noe av det fineste dere har sett? Han har faktisk ett blått øye.

Verdens beste gjeng <3 føler meg så heldig som får jobbe med så fantastiske mennesker.

Mange av dere så kanskje på Snapchat og Instagram at Morten og jeg var ute på landet i går? Noen av dere kjente sikkert igjen stedet, i og med at jeg har vist det frem tidligere. Vi var i alle fall å filmet på gården jeg vokste opp på som barn, og en av de menneskene dere blant annet skal få treffe er bestefar. Han har betydd ekstremt mye for meg gjennom oppveksten min, og er alltid en person jeg har hatt et veldig sterkt bånd til. Han har vært et forbilde for meg da jeg drev med hest, og egentlig generelt i livet. Han er en helt fantastisk mann, så jeg gleder meg til dere skal få bli litt bedre kjent med han også.

Dere vil også få vite mer om hvor jeg gikk på skole, hvordan man måtte komme seg ut dit jeg bodde og huset jeg vokste opp i. Jeg blottlegger faktisk sjelen min nå, så jeg må ærlig innrømme at jeg er veldig spent på resultatet. Jeg har lenge ønsket å vise denne siden til dere, men jeg har aldri visst helt hvordan jeg skulle fortelle den. Jeg er derfor veldig glad for at Bloggerne skal fortelle den for meg, for jeg vet at de vil gjøre det på en ekte og ærlig måte. Det eneste som er synd er at det enda er en stund til det begynner å gå på TV, men tiden går heldigvis fort.

7 kommentarer

7 thoughts on “DETTE SPILTE VI INN TIL BLOGGERNE I GÅR

  1. Fine hesta😍 syns absolutt du ska begynne med hest igjen, det e jo drømmen! Æ har også begynt med hest igjen så gledes til gangsperre og hestekos fremover🥰

    Fine bilder og flott innlegg, gleder meg til å se dette på bloggerne når det kommer😁

  2. Må bare kommentere, så Balder på instastoryen. For en nydelig vakker hest!! Helt forelska i han..💜

  3. Hvorfor all sminke? Ser gul ut, og den syke etterveksten, må du ha på den fake halen? Ser jo så mye freshere ut når man er naturlig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *