MIN HVERDAGSSMINKE

Categories Blogg

Husk å abonner på YouTube-kanalen vår HER

11 kommentarer

11 thoughts on “MIN HVERDAGSSMINKE

  1. Du må ikke på Sephora for å kjøpe Ole Henriksen primeren? Hvis det var det du mente. Den selges overalt, vita for eksempel

  2. Du sa forresten at lepper og bryn er det viktigste med sminke …? Ser du virkelig ikke hvor stygt du sminker dine Sofie? det ser ærlig ut som en spøk eller noe dårlig fra 2009… utrolig slemt å si, men måten du tegner de er grusomt! de er jo totalt ujevn, men det verste er hvor skarp de er, spesielt framme hvor det bare skal bli lysere og lysere ut mot midten! kan du ikke se på tutorials og lære noe?…..

  3. Sitter å tenker gjennom videoen hvordan du klarer å sitte å sminke deg med tjukk strikkegenser med polohals??
    Dette var en dårlig sminkevideo, altfor lang og kjedelig samt dårlig lys.
    Sminken din er møkkete, hadde følt meg så kakete og skitten om jeg skulle sminket meg sånn

  4. Bruk pengene dine på selvinnsikt. Du går jo ut som en JOKE. Kanskje gå på kurs hos Martine Lunde eller Isabel? Du kan virkelig ikke sminke deg

  5. Du er en veldig vakker jente.
    Men dette var ikke pent 🙁 Du er alt for shiny og alt for orange i ansiktet. Ser ujevnt ut, kakete og litt skittent. Slik er det dessverre også ellers på bloggen din på bildene du legger ut. Ville anbefalt deg slik som over å kanskje få noen tips fra andre. Beklager.

  6. Altså jeg må bare få si herlighet så stygge folk er i kommentarfeltet til Sofie! ALLE innlegg jeg leser er det dritt i kommentarfeltet, har dere seriøst ikke annet å drive tiden med en å vente på at hun skal legge ut nytt innlegg så dere kan lirke av dere dritt? Hold dere vekke fra bloggen om dere er så misfornøyde ,er virkelig ikke større problem. Takk for meg.🙏

  7. åh jesus kor masse stygge kommentara. Har dokker det bedre med dokker sjøl no? Va veldig dårlig lys i filmen 🙁 Syns du e veldig flink å sminke deg. Blei veldig fint. Masse gode tips på produkta.

  8. Digger Benefit sin «Gimme brow!». Bruker den alene på brynene ettersom jeg ikke trenger å tegne dem. Nummer 3 er den som passer meg. Bare elsk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *