MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MEG

Categories Blogg

Kunne du noen gang tenkt å gifte deg og få barn med Sofie? 
Ja det kunne jeg så absolutt, men det skjer nok ikke med det første. Sofie og jeg er vel ganske enig om at det skjer ikke før om noen år 🙂

Hva liker du best med Sofie? 
Hun er veldig “mamma”, og passer på meg som om jeg var barnet hennes. Neida, det jeg tror jeg liker best med Sofie er at vi forstår hverandre på en deep level. Litt vanskelig å forklare, vi bare forstår hverandre veldig godt!

Hva gjør du for å være romantisk? 
Her er Sofie og jeg veldig dårlig.. Tror jeg gjør veldig mye småting i hverdagen, som å hente ting, lage middag og litt sånn, men dette er noe vi begge bør bli mye bedre på!

Skal du spille på FC.Barcelona? 
Det hadde vært drømmen ja. Skulle ønske jeg kunne si ja, men nei dessverre.

Favorittplass i Tromsø? 
Har vært her såpass lite at jeg ikke vet hva som er min favorittplass, men hvis jeg måtte valgt i dag, kanskje Sommarøy? hvis det er det det heter.

Har dere noen store prosjekter på gang? Større enn bloggerne? 
Jeg har akkurat fått jobb, så det er vel ganske stort! Dette kommer vi mer inn på senere.

Spiser du ikke kjøtt ettersom at Sofie er vegetarianer? 
Jeg spiser kjøtt, men jeg spiser mye mindre enn hva jeg gjorde før. Det kan gå lenge mellom hver gang jeg spiser kjøtt. Ofte lager vi mat sammen og da går det i veggismat. Jeg har ingen problemer med å spise det, og vil faktisk oppfordre flere til må spise mindre kjøtt. Men jeg elsker kjøtt og kommer til å forsette med det, men det finnes mange gode kjøtterstattere! Test det ut #klima

Hva var det første du tenkte da du så Sofie? 
Tenkte at hun var veldig pen og ville med en gang bli bedre kjent med henne. Problemet var at den gang da var vi på forskjellige lag, så var problematisk i starten. Dette var på PH hvis du lurte 😀

Hvor mye jobber Sofie? 
Sofie jobber veldig mye, hun setter bloggen foran alt. så ja, mer enn 08-16 for å si det sånn.

Er Sofie omsorgsfull?
Sofie er veldig omsorgsfull! Sofie sa senest i dag at hun ikke brydde seg om egen helse, så lenge folk rundt henne hadde det bra. Så ja, trenger kanskje ikke si så mye mer.

Hvordan er Sofie som kjæreste? 
Sofie er en bra kjæreste. Hun er som sagt omsorgsfull, livlig og veldig veldig pen. Hun er min lille sukkerklump. Hun heter faktisk sukkerklump på snapchatten min <3 Sofie er også min beste venn som støtter meg i alt gjør, setter veldig pris på alt Sofie gjør.

Vet du hvor mange Sofie har ligget med?
Ja, det gjør jeg.

Er det noe som imponerer deg ved Sofie?
At hun har ekstremt pågangsmot, altså for real. Hvis Sofie sier hun skal til kjøpe månen så får hun det til. Hard working woman. så veldig stolt over henne.

Hva vil du si at er hennes beste og verste egenskaper?
Beste: At Sofie ikke er kjedelig, haha altså. Hun er full av liv, spontan og kjærlig. har funnet noen jeg kan reise verden rundt med. Og det sier sitt.

Verste: Sofie er veldig sta. haha

9 kommentarer

9 thoughts on “MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MEG

  1. MORTEN: Hvor mange ekser har du, og er alle fra Bodø? Har du haty kontakt med de etter du og Sofie ble sammen?

    1. Så kleint at du faktisk brukte tid på å legge igjen en slik kommentar når du vet at du snakker bullshit💕💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *