DRAMA QUEEN, MOODY OG STA

Categories Blogg

Jeg er en av de som tror overdrevent mye på stjernetegn, og er helt sikker på at mye av det som står faktisk stemmer. Jeg kan i alle fall kjenne meg veldig igjen når det kommer til personlighet. Det er ofte som at jeg skulle ha skrevet det selv de gangene jeg finner ting om hvordan jeg er som person eller hva som har skjedd i livet mitt. Her om dagen kom jeg over Glossy_Zodiac som er min favoritt på Instagram atm. For dere som ikke vet hva jeg snakker om så er det en profil som deler fakta om personligheten til forskjellige stjernetegn. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg ble sittende i over en time for å lese gjennom alt de hadde lagt ut, for det var så morsomt å kjenne seg igjen i så mye. Mitt stjernetegn er Væren, men jeg ble vel egentlig noe annet etter at vi fikk “nye” stjernetegn. Jeg vet egentlig ikke  hvorfor jeg tviholder sånn på stjernetegnet mitt, for væren beskrives jo som en Drama Queen, Moody, sta og liker å få ting på sin måte.

Selv om det kanskje ikke akkurat er de mest positive sidene, så skal jeg ikke akkurat nekte for at jeg er sta eller at jeg liker å få ting på min måte. Jeg gir meg ofte ikke med det første, men det er nok mye av den staheten som har tatt meg gjennom både gode og vonde dager. Væren beskrives også om hardtarbeidene, selvsikker, sterk, uavhengig, ikke redd for å si hva de mener og ærlig. Jeg vet jo selv at jeg kan være litt mye noen ganger og kanskje litt for ærlig, men så lenge man kjenner til “svakhetene” sine så ser jeg ikke på det som noe negativt. Så lenge jeg selv er klar over at jeg kan overreagere, si ting jeg ikke mener og kanskje være litt for sta noen ganger så er det jo noe man kan jobbe med. Jeg tror ikke dere vet hvor mange ganger jeg har hatt samtaler med meg selv der jeg har vært sånn “Slutt å vær så sykt dramatisk nå Sofie, si unnskyld” haha.

Hvilket stjernetegn er du? og kjenner du deg igjen i beskrivelsen om deg? 

7 kommentarer

7 thoughts on “DRAMA QUEEN, MOODY OG STA

  1. Hei! Ikke så relevant til denne bloggposten men må bare spørre deg!
    Hvor ser du 90 days? På Dplay eller er det flere steder?

  2. Ååååh stjernetegn, astrologi, numerologi in my heart!!!!❤️❤️ Haha. Eeeelsker det!! Du må lese litt om numerologi også, sååå spennende. Er ofte så spot on, nettopp fordi det er DET som stemmer. Vi kan si hva faen vi vil om oss selv, men til syvende og sist er det det som allerede står skrevet i “stjernene og tall” som er riktig.

    Prøvde meg på denne her forleden, såååå mye som er helt sant, tilogmed antall barn og år jeg og mannen min har vært sammen stemmer 🙈 haha. Prøv;
    https://numerologist.com/

    Ha en fantastisk dag ❤️ og btw, drit i alle som kommenterer den “flate” rompa di – det er kun missunnelse og baktanker om å være et ondt menneske, rett og slett. Du er såååå vakker!!

    1. Æææh det må jeg sjekke opp, TAKK SOM DELER 😀 Elsker å snakke med mennesker som er like engasjert i stjernetegn som meg. Jeg skal sette meg ned senere, gleder meg!

      Ååh tusen takk Anni, du er god <3 og ikke minst kul som digger stjernetegn haha 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *