WHAT TO DO?

Categories Blogg

Det som er negativt med at jeg har dratt så mye ut i Los Angeles, er at jeg synes at utelivet i Norge har blitt litt kjedelig. Det eneste stedet jeg virkelig elsker å dra ut er i Tromsø, for nordlendinger er virkelig de beste. Jeg har derfor blitt litt kjedelig den siste tiden, og foretrekker egentlig bare å sitte hjemme i sofaen, se på serie og spise godteri. Det er absolutt ikke noe galt med det, men jeg tror jeg har godt av å komme meg litt ut også. Jentekvelder er jo tross alt det beste, så jeg bestemte meg for å være litt “yolo”. Vanligvis er jeg en sånn person som liker å planlegge om jeg skal ut eller ikke, men vi jentene ble enig om å bare ta det som det kommer. Noen ganger er det hyggelig å bare drikke vin til sent på kvelden, mens andre ganger er det gøy å få testet ut utelivet også.

Vi endte opp med å dra en liten tur på byen, og det er faktisk en av de morsomste kveldene jeg har hatt på lenge. De kveldene man ikke lager seg forventinger om hvordan det skal være, er alltid de beste. Jeg valgte også å ikke drikke så alt for mye, sånn at jeg kunne være opplagt til jobb i dag. Jeg skal egentlig ta på extensions igjen imorgen, men jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre. Jeg elsker jo det lange håret mitt, samtidig som at det går helt fint å sette på  en hestehale de gangene jeg vil gå for langt. Jeg får bare bruke de neste timene til å tenke på hva jeg skal gjøre, så får dere følge med i løpet av dagen for å se om jeg klarte å motstå fristelsen eller ikke, haha!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *