EN ANNEN PERSON

Categories Blogg

Jeg kom plutselig over disse bildene av meg, og kan plutselig ikke forstå hvorfor jeg misliker meg selv så mye med brunt hår?? Jeg fikk seriøst nesten lyst til å farge det igjen, for skal jeg dømme etter disse bildene så kler jeg jo det skikkelig godt. Jeg kan love dere at mamma kommer til å ringe meg nå for å si “ka va det æ sa???”, da hun har vært forkjemper for brunt hår i alle de år. 

Jeg kommer nok aldri til å tørre å farge det igjen, men jeg må virkelig slutte å være så kritisk til meg selv. Blond er absolutt ikke den eneste fargen jeg kler, men det er den jeg føler meg mest som meg selv i om jeg kan si det sånn? Jeg tror bare jeg må få kjøpt meg en skikkelig fin parykk, slik at jeg kan bytte litt. Hva synes dere?

14 kommentarer

14 thoughts on “EN ANNEN PERSON

  1. Du ser helt smashing ut med brunt hår, synes du er flott med blondt hår også men du kler skikkelig godt brunt hår! WOW 😍😍

  2. Du kler begge deler veldig godt, men gå for det du trives best med 😊 En parykk er jo perfekt. Ha en fin helg ☀️

  3. I feel you!! E egentlig brunette skjøl, men siden æ aldri føle mæ vell i det, så blir det blondt. HELT til man ser tilbake på bildan, og tenker “men faan..” Haha! Nei, blir nok blondt hår her også. Men brunt e absolutt ikke feil 😀

  4. Jeg var en annen person før? Du hadde brunt hår. Du lever et liv mange ville drømt om. De sitter gjerne på baken med 95 kilo de som leser dette. Du var en annen person før? Og legger ut modell bilder fra ørkenen? Du må tenke deg litt om. Ja jeg har medlidenhet for at du tenker tilbake til den tiden du hadde en annen farge på håret. Den tiden du ikke forstod hvor vakker du var. Utenom din mor. At jeg er den eneste som har kommentert sier litt om hvor mange som blir helt matt av at de må sveipe opp for noe så meningsløst i en verden som består av så overfladisk tristhet som dette. For at du skal få noen kroner på snap kontoen din. Uff altså.. legg gjerne merke til morgendagen. Over den tilhørighet du har blant mennesker og at du lever et liv mange sitter på jenterommet og drømmer om og tror er viktig. Takk for meg. Og by the way. Du er vakker. Både mørk og lys. Og som din mor ville sagt. Hva sa jeg? Fordi hun har alltid synes du er vakker. ❤️

  5. Jeg var en annen person før? Du hadde brunt hår. Du lever et liv mange ville drømt om. De sitter gjerne på baken med 95 kilo de som leser dette. Du var en annen person før? Og legger ut modell bilder fra ørkenen? Du må tenke deg litt om. Ja jeg har medlidenhet for at du tenker tilbake til den tiden du hadde en annen farge på håret. Den tiden du ikke forstod hvor vakker du var. Utenom din mor. At jeg er den eneste som har kommentert sier litt om hvor mange som blir helt matt av at de må sveipe opp for noe så meningsløst i en verden som består av så overfladisk tristhet som dette. For at du skal få noen kroner på snap kontoen din. Uff altså.. legg gjerne merke til morgendagen. Over den tilhørighet du har blant mennesker og at du lever et liv mange sitter på jenterommet og drømmer om og tror er viktig. Takk for meg. Og by the way. Du er vakker. Både mørk og lys. Og som din mor ville sagt. Hva sa jeg? Fordi hun har alltid synes du er vakker. ❤️

  6. Jeg sendte inn et innlegg som ikke var støtende men moralsk. Og det kom ikke med. Vel. Det sier litt om det jeg skrev i innlegget og det passet kanskje ikke denne flotte siden.

  7. Du er nydelig uansett hvordan du ser ut på håret, men personlig, så synes jeg du er SMELLVAKKER med blondt hår! <3 Men jeg er brunette selv, og har vært misunnelig på dere med blondt hår, så er kanskje litt derfor 😀 Men synes at du stråler på en helt spesiell måte når du har det blonde håret <3 Du er veldig vakker, og også veldig sterk! Du kan virkelig være stolt over hvor langt du er kommet med tanke på alt det vonde du har opplevd, det står det virkelig respekt av <3

    Stor klem fra meg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *