STALKING, SMS OG NEDTUR

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Playsuit. HER (den er på 20% rabatt)

SIST GANG JEG… 🖤

Personen du snakket med på telefonen?
Det var nok mamma om jeg ikke tar helt feil, eller så var det Martine.

Opptur?
Den siste uken har vel egentlig bare vært en stor opptur. Jeg har fått møte masse fantastiske mennesker, og har virkelig bare kost meg. 

Nedtur?
Det må vel være at jeg brukte unødvendig mye penger på byen. Jeg føler meg heldig som ikke har hatt noen større nedturer enn det, for det er jo virkelig ikke noe å gråte over haha. 

Ble Starstrucked, og av hvem?
Det må vel være da Martine og jeg satt rett ovenfor bestevennen til Kim Kardashian på Catch. Det er han som er så glad i mat, jeg husker aldri navnet hans haha. 

Gråt?
Jeg hadde en veldig utfordrende uke mentalt rett før vi reiste på Stavernfestivalen, og hadde rett og slett noen tøffe dager. Jeg måtte derfor felle noen tårer til Morten for å lette på trykket. 

Googlesøk?
“Restaurants near me” haha. Morten og jeg kjørte fra Sverige, og ville ha ALT annet enn fastfood. Vi var dessverre alt for sent ute, så vi endte opp på Max. 

Låten du hørte på?
Jeg har fått helt dilla på Sval, så Morten og jeg hørte sikkert på 37484 forskjellige sanger av henne. 

Siste sms du har mottatt?
“Har dere kommet dere trygt hjem?” er det noen som klarer å gjette hvem den er fra??? haha

Siste sms du sendte?
Jeg svarte på den over her å skrev “ja<3”. 

Bloggen du leste?
Lene Orvik. Jeg elsker å følge henne nå som hun bor i NYC, det er virkelig så spennende. Jeg er såå sjalu… 🙁

Personen du stalket på Instagram?
Det kommer jeg aldri til å innrømme, for det er bare alt for flaut haha. 

1 kommentar

1 thought on “STALKING, SMS OG NEDTUR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *