EN AV DE KLEINESTE ØYEBLIKKENE JEG HAR OPPLEVD

Categories Blogg

Jeg vet ikke hva det er med Martine og meg, men hver gang vi reiser på ferie sammen så skjer det alltid så utrolig mye spesielt. Vi møter på så utrolig mange mennesker, og får oppleve mye morsomt, men også mye vi kunne vært foruten. Den ene kvelden da vi var ute så var det en gutt som absolutt skulle gå sammen med oss til hotellet, og det var jo åpenbart at han hadde andre ønsker enn å være en venn. Vi svarte han derfor ikke på meldinger, og det endte faktisk opp med at han dukket opp på restauranten vi satt å spiste på dagen etter. Han kom ikke for å si hei, han kom for å fortelle at han ikke fikk svar på meldingene sine og at han hadde sett at vi var der på Instagram. Jeg tuller ikke når jeg sier at det var en av de kleineste øyeblikkene jeg har hatt i løpet av mitt liv, FOR HVEM GJØR SÅNT?! Han visste veldig godt at vi hadde kjæreste, så at han ikke tok hintet da han ikke fikk svar på meldingene sine kan jeg ikke forstå haha. 

Vi satt også på bord med en annen fyr som begynte å kjefte på oss for at vi sa at vi hadde kjæreste, og kom med kommentarer som “girls these days”. Martine og jeg forsto virkelig ingenting, for mente han at vi skulle late som at vi ikke hadde kjæreste? hahah. Dette er bare noen av de få tingene som skjedde denne turen, så jeg tror nesten vi skulle hatt en liten storytime. Det er jo tross alt bare en måned til vi reiser til Los Angeles, så det blir spennende å se hva vi opplever denne gangen. En ting er sikkert, og det er at vi skal ikke bli etterlatt i ørkenen denne turen haha. 

1 kommentar

1 thought on “EN AV DE KLEINESTE ØYEBLIKKENE JEG HAR OPPLEVD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *