UKEN SOM GIKK

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Topp. HER / Bukse. HER / Fannypack. HER (den er på 40%)

Akkurat nå. 

Akkurat nå sitter jeg å prøver å få unnagjort litt jobb før Morten og jeg skal filme, ta bilder og spille inn YouTube-videoer. Det er utrolig mye som skjer de nesten dagene, så det er ikke så mye tid til å slappe av akkurat haha. 

Ukens tanke. 

Ikke akkurat en irritasjon, men mer et spørsmål. Jeg bare lurer på hvorfor enkelte velger å følge profiler på sosiale medier som irriterer en? Hvorfor oppsøke noe som gjør deg sint og irritert FRIVLLIG?? Her om dagen fikk Martine en DM fra en jente som hadde skrevet et par uhyggelige setninger om meg til henne. Jeg måtte selvfølgelig sjekke ut denne personen, og det viste seg at hun fulgte meg. Jeg klarer bare ikke å forstå hvorfor vedkommende velger å FØLGE en person som irriterer deg SÅ mye? Kan noen være så snill å forklare meg hvorfor? Jeg vet ikke med dere, men jeg hadde aldri orket å bruke tiden min på å oppsøke mennesker som ikke gir meg noe godt, men kanskje det bare er jeg som er… rar? haha

Ukens høydepunkt.

Det kan jo ikke være noe annet en Nice og Monaco, for herregud for en fin ferie vi har hatt. Den Franske rivieraen er virkelig et vakker sted, som jeg vil anbefale på det sterkeste å besøke. 

Ukens cravings. 

Av alle ting man kunne crave så har jeg lyst på… PRINGLES haha! 

Ukens irritasjonsmoment.

Nå skrev jeg innlegg om det tidligere i dag, men det må nok bli gutter som ikke tar nei for et nei. Det er så utrolig mange der ute som har vanskeligheter med å akseptere at enkelte er i et forhold.

Ukens positive. 

Det har vært utrolig deilig å komme seg litt bort, fått slappet av og hentet masse inspirasjon. Det er så deilig med et avbrekk fra hverdagen der man bare drømme seg skikkelig bort. Jeg tror også at jeg trenger å reise mer til Monaco, for herregud så motivert jeg ble av å være der. Det er helt utrolig å se hva enkelte har klart å oppnå i løpet av en liv, det skal helt klart bli meg en dag. 

Ukens avgjørelse. 

Jeg føler egentlig ikke at jeg har tatt noen spesielle avgjørelser forrige uke, i alle fall ikke som er verdt å nevne. Jeg overbeviser jo meg selv hver eneste uke om at jeg skal begynne å spare penger, så jeg gleder meg virkelig til den dagen haha!!

Ukens handleliste.

Kjole. HER / Generer. HER / Jumpsuit. HER

PS!! Du får 15% ekstra rabatt på salget ved å bruke rabattkoden: EXTRA15

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *