EN ETTERLENGTET HELG

Categories Blogg

Er det bare jeg som synes at denne uken har gått unormalt fort? Jeg føler at det er typ onsdag i dag, og skjønte seriøst ingenting da jeg våknet opp i dag tidlig. Jeg kjenner at jeg gleder meg til en litt rolig helg ettersom at forrige ble litt mer crazy enn hva jeg er vandt til. Jeg har jo blitt en sånn person som ligger i sengen en hel dag etter en kveld på byen, så dere kan jo tenke dere hvordan jeg var etter to kvelder. Det skal derfor bli godt med en helg der jeg ikke har noen andre planer enn å sove, spise, trene og jobbe. Er det noe jeg virkelig må bli flinkere til så er det å koble av i ny og ne, for det er noe jeg er kjempe dårlig til.

Jeg har jo en regel om at jeg alltid skal ha på alarm utenom søndager, men denne helgen skal jeg sove så lenge som kroppen min har behov for. Jeg skal også kure håret, ta ansiktsmasker og ha en skikkelig spahelg. Jeg føler jeg har så mye jobb å ta igjen etter forrige helg, så jeg er glad for at jeg ikke har noen planer 😅 Jeg skal også sette av litt tid til å finne nye ideer til YouTube-videoer og få spilt inn noen. Jeg vet jeg snakker mye om det, men jeg klarer virkelig ikke å vente med å komme meg til Los Angeles og endelig kunne gi dere litt morsomt og annerledes innhold. Jeg elsker selv å følge andre som er ute å reiser/bor i utlandet, så jeg gleder meg så til å være en av dem!

1 kommentar

1 thought on “EN ETTERLENGTET HELG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *