JEG HAR BLITT EN SÅNN PERSON

Categories Blogg

For bare et år siden så var jeg en sånn person som virkelig ikke forsto meg på mennesker som likte å være alene, og spesielt ikke dem som hadde behov for “alenetid”. Jeg har alltid vært en sånn person som har måtte være rundt mennesker konstant, og jeg har fort kjent på ensomheten om jeg var litt alene. Jeg tror de som har kjent meg lenge kan skrive under på dette, og jeg fikk til og med min bestevenninne til å flytte inn med meg i en leilighet med et soverom. Vi delte soverom i kanskje et halvt år, før vi bestemte oss for å leie noe sammen. Min største frykt har alltid vært å være alene, kjede meg eller føle meg “ensom”, men nå ELSKER jeg å være alene. Jeg koser meg skremmende mye i mitt eget selskap, og jeg har til og med blitt en av de som trenger tid alene for å hente meg inn igjen.

I går hadde jeg en skikkelig sånn “bare meg” dag, og jeg hadde seriøst the time of my life. Jeg fikk tatt igjen alt av jobb, spist grøt, drakk julebrus og så alt for mange episoder av “Buffy The Vampire Slayer”. Jeg var en tur på trening og spilte inn noen samarbeid, men utenom det så lå jeg på sofaen hele dagen. Jeg kjenner meg seriøst enda sliten etter forrige helg, så jeg tror jeg virkelig hadde godt av en avslappende dag. Celine har også blitt alt for vandt med at jeg er hjemme døgnet rundt, så jeg tror hun var veldig glad for at jeg var hjemme en hel dag med henne 😅 Jeg har alltid vært flink til å venne henne på å være hjemme alene, men etter operasjonen måtte hun ha noen som passet på henne. Hun var jo også mye syk før vi valgte å operere, så jeg var veldig forsiktig med å forlate henne🥺❤️

Hva gjorde dere i går? <3

5 kommentarer

5 thoughts on “JEG HAR BLITT EN SÅNN PERSON

  1. Jeg er klin lik, haha! Eeelsker alenetid, og hatet det for mange år siden! En helt vanlig, rolig helg her med trening, tv/serier, litt snacks/godis og vin! All by myself! Beste jeg vet! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *