EN HEKTISK MÅNED

Categories Blogg

Jeg har nesten gru/gledet meg litt til august, for det er utrolig mye som skjer denne måneden. Jeg er jo en sånn person som elsker å ha masse å gjøre, men når det er sommer så vil jeg helst ikke ha en eneste plan. Jeg skal likevel ikke klage, for det er kun morsomme ting som skjer, og jeg er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å drikke alkohol på flere måneder etter august er ferdig. 

Som dere vet så befinner jeg meg i Tønsberg akkurat nå, og skal snart reise tilbake til Trondheim igjen. Mamma og jeg har planlagt å gjøre litt med leiligheten til Morten og meg, så neste uke vil nok mest sannsynlig bare gå til maling og hagearbeid. Så har jeg veldig lyst til å reise til Tromsø en tur også, så jeg håper og tror at jeg skal få noen dager i min fantastiske hjemby. Nå har jeg jo fått så hestedilla, så da må jeg vel bare besøke gården til besteforeldrene mine for å ri litt haha. 

Etter at jeg kommer hjem fra Tromsø så er det rett til Oslo for å være med på Findings, også reiser vi tilbake til Trondheim for å så dra til Bergen på høstlanseringen til TV2. Jeg vurderer å være igjen i Bergen hele helgen, for når jeg først er der så må jeg vel oppleve byen? Dere vet jo hvor lenge jeg har snakket om å reise dit, så det er virkelig på tide å gjøre noe med det. Etter Bergen så er det festival i Trondheim, også er vi faktisk i september allerede. Denne måneden kommer til å gå så fort, men jeg får bare nyte dagene for fult. Jeg har så mye å se frem til de neste ukene og månedene, im sooo lucky. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *