NÅR DU GOOGLER DEG SELV

Categories Blogg

I går sendte Morten D meg et bilde der han hadde googlet seg selv, og “Morten Dalhaug og Sofie Nilsen” var på nummer tre på det som var mest googlet. Jeg fikk derfor veldig lyst til å google meg selv igjen, for det er alltid veldig morsomt å se hva folk faktisk googler når de googler navnet mitt. Jeg googles etter “sofienils1”, “Sofie Caroline Nilsen” og “Sofie Nilsen”. Jeg prøvde også å google meg med K istedenfor C kun for å se hva som kom opp, og resultatet var egentlig ganske morsomt. 

Jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er litt creepy at adressen min er noe av det som er mest googlet, for hvorfor vil noen der ute egentlig vite hvor jeg bor? Hva skal man gjøre? Oppsøke hjemmet mitt å invitere seg selv på en kaffe? haha. Jeg elsker forresten at dere har googlet Celine såpass mye, hun er jo helt fantastisk. 

Jeg ser også at det er mange som lurer på alderen min, så til dere som ikke har fått det med seg så er jeg 24 år gammel. Jeg ser også at det er mye av det samme som går igjen sånn som blogg, alder, utøya, Trondheim og Paradise Hotel. Jeg ser også at navnet mitt er googlet mye sammen med fengsel??? Jeg kan vel bare si det sånn med engang at jeg ikke skal i fengsel, så dere vil absolutt ikke finne noe interessant ved å google navnet mitt og fengsel haha. 

Her ser jeg også at høyden min går igjen på googlesøk, så for dere som fortsatt lurer så er jeg 172cm. Jeg får alltid høre at jeg virker lavere i virkeligheten enn på TV, så tydeligvis så ser jeg veldig høy ut på TV-skjermen. Jeg skjønner egentlig ikke hvordan jeg kan se lavere ut i virkeligheten, for personlig så føler jeg meg ganske høy? Jeg er jo typ høyere enn alle vennene mine haha. 

Jeg prøvde å google det egentlige navnet mitt for å se om noen hadde brukt Karoline istedenfor Caroline, og da kom det ikke opp noe som helst. Det var egentlig litt morsomt å se, for jeg føler jo selv at jeg har fortalt dere mange ganger at jeg egentlig skrives med K og ikke C. Jeg forstår det likevel, for det er nok ingenting spesielt å finne om man ikke googler med C. 

Jeg vil veldig gjerne høre om du har googlet meg før, og hva du i så fall da har googlet. Kanskje jeg kan gi dere et svar på det dere lurer på 😀 

5 kommentarer

5 thoughts on “NÅR DU GOOGLER DEG SELV

  1. Det med fengsel er fordi folk lurer på hvem av bloggerne som fikk 90 dager for vold. Det er ikke vanskelig å finne ut, egentlig.
    Til de som googlet akkurat det: Det stemmer at det ikke er denne bloggeren. 😏

    Jeg har ikke googlet deg. Har googlet meg selv, og det var ikke mye der selv om jeg har vært nettbruker i mange, mange år. Da har jeg vært ganske flink.

  2. Dette var et helt utrolig dårlig skrevet innlegg. Beklager. Så ut som noe du ordnet på 5 min. Og du svarte jo ikke på noen ting? F.eks. har du fylt leppene?
    Jeg følger deg, men dette var et utrolig skuffende og kjedelig innlegg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *