JEG SVARER PÅ RYKTER

Categories Blogg

At du har vært sammen med fetteren til Elise?
Nei, det stemmer ikke. Elise og jeg ble kjent på Stavern for et år siden.

Er det sant at du er dårlig til å svare på personlige meldinger?
Ja, dessverre.. Jeg er kjempedårlig til å svare på både meldinger og telefon. Jeg er den personen som leser meldinger også tenker jeg “jeg svarer senere” for å så glemme det.

At dere har gjort det slutt? 
Nei, det stemmer ikke. Både Morten og jeg har blitt spammet ned av Se og Hør for at de påsto at det gikk et rykte om at vi hadde gjort det slutt, og de ønsket derfor å lage en sak på det. Jeg tenker at om vi faktisk hadde gjort det slutt, skal vi da ikke få space til å kunne håndtere og fortelle det selv? Morten flytter ut på grunn av jobb, det er ikke noe mer dramatisk enn som så.

At du og Morten flytta fra hverandre for at dere trengte en liten pause?
Nei, grunnen til at Morten flytter er for at han har fått en jobb som krever at han er i Oslo.

Stemmer det at du og Sofie har kranglet på denne turen? og at dere derfor ikke festet sammen?
Nei, det stemmer så absolutt ikke. Jeg skjønner ikke helt hva vi skulle kranglet om, og grunnen til at vi ikke var på samme fest var for at hun kjente noen der og ble invitert. Ikke for at vi har kranglet.

At du kjøpt deg en Chanel nå?
I wiiiiish!!!! Nei, frøken gjerrig tar seg ikke råd til en så dyr veske nå.

Har hørt at du leser inne på jodel?
Det stemmer at jeg leser inne på jodel av og til, men jeg leser ikke forum der jeg vet at jeg blir diskutert.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *