UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Hva skal dere på jul og nyttårsaften?
For jul så reiser Morten hjem til Bodø, og jeg reiser hjem til Tromsø. Nyttårsaften har vi ikke noen særlige planer, men  jeg kjenner at det hadde vært digg å reise bort et sted.

Hvordan går det med deg?
Jeg er inne i en periode der jeg føler meg veldig sliten, og har store problemer med å sove. Jeg vet ikke om det er av personlige grunner, eller om det for at vi begynner å nærme oss mørketiden. Jeg blir ekstremt påvirket av at det ikke er lyst rundt meg, så jeg føler meg litt.. ja jeg vet ikke. Jeg har blitt flinkere til å lytte til kroppen det siste året, og velger derfor å ikke ha bloggen som første prioritert akkurat nå, men meg selv. Jeg skal være flink til å oppdatere de dagene jeg orker (sånn som i dag), men jeg skal ta meg litt fri de dagene jeg føler for det. Heldigvis reiser jeg til sol og varme snart.

Har dere planer for Halloween?
Vi reiser til Los Angeles for å feire Halloween, så vi skal selvfølgelig feste en del, dra på Universal Studios som er et MUUST på Halloween og bare kose oss.

Hvor trener du i Tromsø?
Sats

Hva er det beste noen kunne sagt til deg nå?
I går leste jeg en tekst der det sto at selv om man ikke var akkurat der man ønsket så måtte man huske å nyte tiden, for enhver tid har sin sjarm. Jeg er jo en sånn person som er redd for å ikke utvikle meg, så jeg stresser når jeg ikke har kommet meg dit jeg ser for meg eller ønsker. Jeg glemmer derfor å nyte alt det gode jeg har rundt meg, og det er virkelig noe jeg må bli flinkere til.

Bruker du bare string?
Yes.

Skal du ha vlogmas i år?
Hva vil dere? Jeg har vært inne på tanken da dette er vår første jul i eget hjem, og at den mest sannsynlig vil være litt spesiell. Vi skal også kjøpe juletre for aller første gang, wuhuu!!

Hvorfor flytter du ikke med Morten?
Jeg har ikke lyst til å flytte til Oslo, og jeg vil heller ikke utsette Celine for et sånt stress igjen. Hun koser seg så mye i roligere omgivelser, der hun har stor hage og masse plass å leke på.

Hvorfor reiser du ikke mer kollektivt?
For jeg har bil, som også er en EL-bil.

Hvordan blir det med Celine? Vil hun være hos deg eller Morten? 
Celine er min hund, så hun vil være hos meg.

Hva er favoritt maten din?
Det kan vel ikke være noe annet enn Taco, haha!

Hvor i Trondheim bor dere? 
Rundt Tiller/Heimdal.

Hvorfor tar aldri media tak i viktige ting som bloggere/influencere skriver/gjør? Jeg så videoen din med Julie, som kan hjelpe så mange unge og voksne. Likevel er det en giveaway som får spalteplass? Kan du forklare hvorfor det fungerer sånn? 
Tro meg, det har jeg også tenkt på så mange ganger. Du får sende de en mail å spørre, kanskje du får en god forklaring! hehe

Hvor lenge skal du være i Tromsø?
Jeg reiser hjem i morgen.

Hvem sa “jeg elsker deg” først av deg og Morten?
Det husker jeg faktisk ikke. Jeg lurer på om det var… Morten?

Har du kontakt med Andrea?
Ja, det har jeg.

Hvor mye har du tjent hittil i år?
Det eneste jeg vet om egen økonomi er hvor mye jeg får i lønn hver måned. Jeg har verdens beste og ikke minst flinkeste regnskapsfører som tar seg av absolutt alt. Det er utrolig deilig, for økonomi er noe som kan stresse meg skikkelig.

11 kommentarer

11 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hei Sofie, jeg kommer fra snapchat her for å sjekke om det går an å kommentere, å det ser ut til at det går 😚

  2. Jeg vet ikke men hver gang jeg leser et innlegg av deg, blir jeg automatisk glad! Du er så viktig og god! Heier på deg<33

  3. Hvorfor teaser du alltid med at du skal dele hva du tjener, og alt om økonomien din, så når vi klikker inn her så står det ingenting? Du bare skryter over at du ikke trenger å tenke på økonomien din i det hele tatt. Gjør meg irritert, for det skjer i sånn 90% av spørsmålsrundene dine! Er ikke det at jeg på død og liv trenger å vite det, men du bruker det som click-bait! Og for en som måtte slutte i jobben sin fordi sjefen min voldtok søsteren min på byn og har enda ikke fått en ny jobb, så er det ganske irriterende å se en som lurer oss for å få klikk på bloggen sin – når jeg egentlig håper på et veldig bra og utfyllende svar hver eneste gang. Hva tjener man, hvordan tjener man det, hva tjener man på hver enkelt ads, hvordan får man sponsorer osv, hvor mange følger bør man ha for å tjene så og så mye, osv osv osv! I stedet lurer du oss hit fra snapchat, så sier du at du ikke vil dele økonomi eller at regnskapsføreren din tar seg av alt – det kunne du skrevet enkelt på snapchat! Er egentlig ikke en hater, men nå er det tredje gang jeg klikker innpå her for å lære noe, så får jeg ingenting ut av det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *