EN LITEN FORANDRING

Categories Blogg

Hahhaha jeg ler enda så mye av dette bildet. 

Det som er deilig med å ha to soverom er at man kan variere litt hvor man ønsker å sove, noe Morten og jeg bestemte oss for å gjøre i natt. Soverommet vi har nede er mer mørkt og dystert, mens gjesterommet består kun av lyse farger. Jeg kjente at jeg hadde litt behov for noe lys etter alle disse dagene med regn, så vi endte altså opp med å sove der i natt. Selv om det var deilig med en liten forandring så er senga mi sååå mye bedre. Det morsomme og kanskje litt ekle? er at jeg arvet sengen for 5 år siden av noen jeg leide av, så det høres ikke akkurat ut som en seng som skal være så digg å sove i, men alle elsker den. Ja, jeg har selvfølgelig byttet overmadrass, så da sparte jeg deg for den kommentaren hehe. 

I skrivende stund sitter jeg å venter på de fantastiske vaskedamene som kommer hit annen hver tirsdag. Dere vet jo hvor gal jeg er når det kommer til rydding, så det er så deilig å få god hjelp. De vasker jo så mye bedre enn hva jeg noen gang kunne gjort, så det er jeg evig takknemlig for. Det eneste som er litt kjipt er at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg når de er her? haha. Jeg kan ikke akkurat sitte å stirre på de, så jeg får ta meg en tur ut med Celine eller noe i den duren. Vi snakkes senere <3 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *