UKEN SOM GIKK

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Akkurat nå. 

Akkurat nå ser jeg på sex and the city, spiser snickers-is og cheetos, samtidig som jeg prøver å jobbe. Når jeg ikke kan leve New York livet selv så må jeg leve det gjennom noen andre. Jeg tenker uansett at det er en tid for alt, og at den som venter på noe godt ikke venter forgjeves 😉

Ukens tanke. 

Jeg har vært så vandt til å reise mye, så jeg får en indre uro inni meg nå som jeg ikke har gjort noe på et par måneder. Det er ingenting som gjør meg mer lykkelig enn å oppdage verden, oppleve nye kulturer og skape nye minner. Jeg lever virkelig for å reise, så jeg kan virkelig ikke vente til Morten og jeg skal på en kjærestetur i september <3 

Ukens høydepunkt.

Det var selvfølgelig at Morten kom hjem igjen, og at Julie hadde med CHEETOOOOS fra London. Jeg har savnet både Morten og Cheetos, så det var utrolig deilig å få begge to på under en uke. Love love love. 

Ukens cravings. 

Nå kan jeg vel ikke skrive noe annet en Cheetos, med tanke på at jeg har nevnt det tre ganger allerede lol. 

Ukens irritasjonsmoment.

Utenom været så har jeg ingenting å klage over. Jeg synes jo egentlig at det er ganske teit å være så alt for opptatt av været med tanke på at du ikke kan gjøre noe som helst for å endre det, men det er vel kanskje umulig å ikke la seg påvirke av og til. 

Ukens positive. 

Jeg har kommet inn i en skikkelig god treningsrutine, noe som gir meg så mye positivt. Jeg elsker å trene, og det gir meg virkelig så mye glede og energi. Det var også utrolig deilig å ha en rolig helg før mye fest og moro som skjer denne uka. Jeg er ikke lengre den personen som kan feste flere dager i strekk uten å bli skikkelig sliten og dårlig, so wish me luck.  

Ukens avgjørelse. 

Jeg har rett og slett bestemt meg for å begynne å jobbe skikkelig hardt igjen. Jeg har kommet inn i et mønster der jeg har blitt mer avslappet til det jeg gjør, noe som selvfølgelig er bra. Jeg vil bare ikke bli for avslappet, for jeg har ikke kommet hit jeg er i dag med å slappe av. Når alt kommer til alt så elsker jeg jo også å jobbe, så nå skal jeg virkelig skjerpe meg. 

Ukens handleliste.

Det er opp til 30% rabatt på sommerklær på Nelly, KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET <3

Solbriller. HER / Topp. HER / Playsuit. HER
Jakke. HER / Kjole. HER / Veske. HER

2 kommentarer

2 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Hei gode deg! <3 Höres ut som du koser deg! Yammi! Så enig med angående väret! Jeg bor også i Tröndelag.
    Sååå lei nå! Men fra i morgen ser det ENDELIG lovende ut! Stor klem til deg vakre! <3

  2. Hei

    Har dere ikke sett stranger things abefaller jeg den på det varmeste 🙂 utrolig bra 🙂 så alle 3 sesongene på 3 dager 🙂 hekta og liker vanligvis ikke Science fiction

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *