EN NY REISE ER NESTEN BOOKET

Categories Blogg

Jeg ler litt av overskriften min, for den var så teit at den nesten ble morsom. Mange tenker sikkert hvordan en reise nesten kan være booket, men det skal jeg fortelle dere. Jeg har booket hotellet, men jeg har bestemt meg for å vente litt med flybilletter da jeg har fått erfart at det ofte lønner seg. Jeg har uansett veldig god tid på meg, for reisen er ikke før februar neste år. Jeg har med andre ord 6 (nesten 7) måneder på meg så det er ikke noe å stresse med helt enda. 

Dette vil nok ikke komme som et sjokk, MEN JEG SKAL REISE TIL NEW YOOOORK 🖤 Alle som har fulgt meg en stund vet hvor mye jeg elsker New York og USA generelt, så selvfølgelig går reisen akkurat dit. Det skal likevel sies at det er en spesiell grunn til at valget falt på akkurat NYC, og det er for at jeg skal ha med meg mamma. Helt siden jeg var liten så har vi snakket om at vi en dag skal reise dit, så jeg føler at det endelig var på tide å dele denne fantastiske opplevelsen med henne. Hun fikk jo reise i julegave av meg, så det tok bare litt tid med å finne ut hvor og når. 

Gleder meg til å dele denne opplevelsen med deg <3

Mamma har vært verdens beste mor, så dette er noe jeg virkelig synes hun fortjener. Jeg snakket jo også om at jeg hadde veldig lyst til å dra på konsert med Celine Dion, og da jeg fant ut at mamma også likte henne så var hotellet booket bare noen timer senere haha. Jeg gleder meg i alle fall veldig mye til å reise sammen med henne, og jeg gleder meg veldig mye til å vise frem mitt “andre hjem” <3 Det morsomme er at når jeg reiser tilbake neste år, så er det akkurat et år siden Ingrid og jeg var der sammen. 

4 kommentarer

4 thoughts on “EN NY REISE ER NESTEN BOOKET

  1. Jeg skal en tur til New York i september, og jeg lurer på om du har erfaring med å ta subwayen der? 🙂 Vi skal bo veldig sentralt (like ved Times Square), hvis det har noe å si. Takker for svar <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *