SOME FACTS

Categories Blogg

💁‍♀️ Jeg bytter skikkelig på om jeg liker meg selv med kort hår eller ikke. Når jeg ser det bildet over her så får jeg skikkelig lyst på kort hår, men jeg kan love deg at jeg har ombestemt meg om 2 timer haha.

💁‍♀️ Jeg snakker til Celine som at hun skulle vært et menneske, og jeg snakker til hun like mye som jeg snakker til Morten for eksempel. Jeg kan si ting som at jeg er sulten og må lage meg noe mat, så kan jeg spørre henne om hun også er sulten haha. Jeg kjenner at jeg er veldig glad for at det ikke er noe kamera som filmer meg 24/7, for dere ville nok mest sannsynlig blitt redd hahah. 

💁‍♀️ Jeg sliter skikkelig med å sovne som ikke jeg sover helt naken, hvorfor har jeg dessverre ikke noe bra svar på. Jeg synes bare det er så sykt ubehagelig å sove med klær på, det er faktisk noe av det verste jeg vet.

💁‍♀️ Jeg sjekker bankkontoen min kanskje 4-5 ganger om dagen. Jeg har ikke et godt svar på hvorfor jeg gjør det, det bare føles rart å ikke gjøre det haha. 

💁‍♀️ Jeg føler ikke 100% tilhørighet noen steder. Jeg føler alle rundt meg har sånn “der skal jeg bo når jeg blir gammel” eller ” der skal jeg bo når jeg får barn”. Jeg har ingen anelse hvor jeg vil bo om den tid noen gang kommer, for min del kunne jeg gjerne bodd i New York haha. 

💁‍♀️ Jeg bruker ekstremt lang tid når jeg skriver et innlegg, rett og slett for at jeg skal gjøre hundre ting samtidig. Jeg elsker å ta meg små pauser der jeg sjekker Instagram, YouTube og svarer på meldinger. Jeg har sikkert brukt en time på dette innlegget, og det klør skikkelig i fingrene for å sjekke Instagram akkurat nå. Jeg vet at det ikke er noe spesielt som skjer der, jeg bare føler at jeg MÅ. Det er så utrolig irriterende haha. 

💁‍♀️ Skulle jeg latt min ufornuftige side bestemme, så hadde jeg brukt alle pengene mine på å reise. Jeg valgte likevel å høre på den fornuftige delen av meg, og investere i en bolig. Jeg har jo heldigvis innsett at det bare er å leie ut slik at Morten og jeg kan ta et år der vi bare skal reise og kose oss. 

💁‍♀️ Jeg har konstant lyst på godteri, og har en skikkelig kamp mot meg selv for å ikke spise det hver eneste dag. Jeg har seriøst begynt å få HULL i tennene for at jeg har spist det så mye den siste tiden. Jeg må virkelig skjerpe meg nå, men det er bare det at det er sååå godt :(((((( 

7 kommentarer

7 thoughts on “SOME FACTS

  1. Den med insta og godteri skjønner jeg. Jeg klarer ikke en time uten insta, det er som å spise poteter uten gaffel. Ok, det var et dårlig eksempel, men poenget er at jeg klarer meg ikke uten Instagram. Det er livet mitt liksom, jeg er jo ikke aktiv i det hele tatt, men hvis jeg ikke sjekker hva som er nytt er jeg så redd for å ikke få ned meg noe😂😅 Ok, skal slutte å være på nett nå, jeg må gå og spise😅😅👋👋

  2. Er jo digg å sove helt naken da gjør det selv også hater jeg å sove med klær på

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *